همشهری آنلاین: دادستان کل کشور اعلام کرد که پرونده سایت دیوار ارجاع شده و باید دادسرا به این موضوع رسیدگی کند.

منتظري دادستان كل

به گزارش مهر، دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که اخیرا رییس پلیس فتا از دادسرا خواسته است که با سایت دیوار برخورد قانونی صورت گیرد، دادستانی چه اقدامی کرده است؟ گفت: ظاهراً این پرونده دیروز ارجاع شده است و باید دادسرا به این موضوع رسیدگی کند.

حجت اسلام محمد جعفر منتظری در پاسخ به این سوال که بعضی ولنگاری‌ها و بی‌حجابی‌ها در فضای مجازی رخ می‌دهد تصریح کرد: این کار نیاز به یک سری هماهنگی‌ها در دستگاه‌های گوناگون دارد؛  کار قضایی کافی نیست و ما فقط با مجرم برخورد می‌کنیم و باید بحث فرهنگی پیگیری شود.

وی ادامه داد: بخش هنری و هنرمندان ما باید بیشتر به میدان بیایند.  اگر این ولنگاری را همین طور رها کنیم دود آن به چشم ملت می رود. این خانواده ها هستند که آسیب می بینند.

دادستان کل کشور تاکید کرد: از همه دستگاه‌ها انتظار داریم همکاری و مساعدت لازم را بکند. چرا که دستگاه قضایی به تنهایی نمی‌تواند موفق باشد.

وی در خصوص احتمال برگزاری دادگاه علنی حسین فریدون گفت: از نظر قانونی این مسئله که رسیدگی به اتهام یک‌ متهمی به صورت علنی باشد یا نباشد به خواست قاضی رسیدگی کننده برمی‌گردد،  من نمی توانم اظهار نظر کنم. دادگاه که علنی است اما انتشار و حضور افراد در آن بستگی به نظر قاضی دارد.

کد خبر 430990

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha