همشهری آنلاین: دادستان و فرماندار نیکشهر با اعلام حمله دو فرد مسلح به سپاه نیکشهر از شهادت یک تن از پاسداران این شهرستان و جراحت ۵ تن دیگر خبر دادند..

ترور

‌به گزارش ایسنا،   محسن گل‌محمدی افزود: در این حادثه دو فرد مسلح با عبور از دیوار مجاور اقدام به تیراندازی کرده که در این حادثه یک تن از کارکنان سپاه به نام مرتضی علی احمدی به شهادت رسیده و ۵ تن دیگر نیز مجروح شدند.

دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر با تاکید بر اینکه پیگیر دستگیری عاملان این حادثه هستیم، بیان کرد: تمام نیروهای امنیتی برای شناسایی و دستگیری این افراد بسیج شده و به زودی دستگیر خواهند شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهر در امنیت کامل قرار دارد و مجروحین این حادثه نیز برای مداوا به بیمارستان اعزام شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دستگیری عاملان این جنایت در اولویت کاری همه نهادهای امنیتی و انتظامی قرار داشته و با توجه به سرنخ‌های به جا مانده به سرعت دستگیر خواهند شد که اطلاعات تکمیلی به اطلاع مردم شریف استان خواهد رسید.

  • امنیت و آرامش در نیکشهر برقرار است

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان نیز گفت: بدنبال تیراندازی کور به یکی از پایگاههای بسیج نیکشهر، با حضور و هوشیاری نیروهای انتظامی و امنیتی امنیت و آرامش در این شهرستان برقرار است.

محمد هادی مرعشی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از پایگاه‌های بسیج نیکشهر صبح امروز، شنبه ۱۳ دی، مورد تیراندازی کور قرار گرفت و تعدادی از نیروهای مخابرات سپاه که در حال سیم کشی پایگاه بودند مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

وی افزود: بر اثر این تیراندازی پنج نفر از کارکنان سپاه زخمی و یک نفر نیز شهید شد.

سخنگوی شورای تامین سیستان و بلوچستان با بیان اینکه حال مجروحان رضایت بخش است، ادامه داد: اوضاع تحت کنترل است و هیچ خللی در کار روزانه مردم و دستگاههای اجرایی ایجاد نشده و ویژه برنامه های دهه فجر نیز به حالت عادی و در امنیت و آرامش در حال برگزاری است.

مرعشی تصریح کرد: نیروهای امنیتی، انتظامی و سپاه در حال پیگیری موضوع و شناسایی و دستگیری مهاجم یا مهاجمان هستند.

کد خبر 430500

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha