همشهری آنلاین: شهید «الله نظر صفری» که روز شنبه ششم بهمن به ضرب گلوله در خوزستان به شهادت رسید بر دستان مردم قدرشناس شهرستان باشت در جنوب استان کهگیلویه و بویراحمد تشییع شد.

تشییع

به گزارش ایرنا، آیین تشییع پیکر پاک شهید ستوان یکم «الله نظر صفری» امروز دوشنبه با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آئین به خبرنگار ایرنا گفت: صداقت و پشتکار در انجام وظیفه از ویژگی های شهید ستوان یکم صفری بود.

سردار مهدی انصاری افزود: برخورد قاطع با عوامل ناامنی از مهم‌ترین مأموریت‌های این نیرو است که تا پای جان برای تحقق آن تلاش می شود.

وی بیان کرد: تأمین امنیت عمومی از حیاتی‌ترین نیازهای جامعه و رسالت نیروی انتظامی است که کسانی که در این راه جان خود را از دست می دهند جایگاه والایی نزد خداوند دارند.

نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ۸۹ شهید تقدیم ایران اسلامی کرده است.

شهید «الله نظر صفری» پس از تشییع در زادگاه خود روستای چالموره در نزدیکی پل بریم از توابع شهرستان باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد به خاک سپرده شد.

روستای چالموره دارای ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر جمعیت است.

تیراندازی افراد ناشناس به خودروی نیروی انتظامی در شهر ماهشهر از توابع استان خوزستان سبب شهادت ۲ نفر از ماموران کادر و وظیفه کلانتری ۱۳ این شهرستان شد.

بامداد شنبه افراد ناشناس در بلوار آیت الله خامنه ای شهرستان بندر امام خمینی(ره) خودروی گشت کلانتری ۱۳ این شهرستان را با سلاح کلاشینکف مورد هدف قرار دادند.

این حادثه حدود ساعت ۳۵ دقیقه بامداد رخ داد و در پی آن یک مامور وظیفه به نام محمد رضا رفیعی نسب در همان محل به شهادت رسید و ستوان یکم «الله نظر صفری» نیز پس از انتقال به بیمارستان حاج معرفی ماهشهر، به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بر اساس شواهد، سرنشینان یک دستگاه پژو به سمت خودرو گشت پلیس اقدام به تیراندازی کرده اند.

شهید الله نظر صفری سال ۱۳۵۲ در روستای چالموره از توابع باشت دیده به جهان گشود و سال ۱۳۷۷ در نیروی انتظامی باشت مشغول به خدمت شد.

این شهید والا مقام سه ماه پیش برای ادامه خدمت به استان خوزستان رهسپار شد.

شهید الله نظر صفری یک فرزند دختر چهار ساله، یک پسر ۱۲ ساله و یک دختر ۱۵ ساله دارد.

شهرستان باشت با حدود ۲۲ هزار نفر جمعیت دارای ۹۱ شهید است.

کد خبر 429969

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha