مجموع نظرات: ۰
شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: شهردار منطقه ۱۵ از افتتاح ۲۰ پروژه ورزشی تا پایان سال ۱۳۹۷ خبر داد.

منطقه 15

وحیدرضا محمدی، شهردار منطقه ۱۵ در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنوشت، با اشاره به این‌که تمام محلات منطقه ۱۵ به خوبی از سرانه ورزشی برخوردار نیستند، اظهار کرد: البته در مجموع سرانه ورزشی خوبی داریم. مجموعه ورزشی شهید عزیزی و استخر بزرگ افسریه آماده شده که همراه با ۲۰ پروژه ورزشی دیگر افتتاح می‌شود. این پروژه‌ها که حاصل زحمات همکاران ما در گذشته و همچنین در یک سال گذشته بوده سرانه‌های ورزشی منطقه را ارتقا می‌دهند.

محمدی در خصوص پروژه‌های در دست تکمیل منطقه ۱۵ عنوان کرد: بزرگراه شهید نجفی رستگار را داریم که یک پروژه فرامنطقه‌ای و بزرگ‌ترین پروژه منطقه است. ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز این پروژه جذب شده و برای آغاز کار در انتظار نقدینگی هستیم. امیدواریم در سال ۱۳۹۸ تکمیل این پروژه که ساخت آن ۱۰ سال طول کشیده آغاز شود. 

شهردار منطقه ۱۵ ورزشگاه شهید مظاهری، استخر افسریه، پل‌های تقاطع ثامن و تعریض سه راه سیمان را پروژه‌های در دست تکمیل این منطقه عنوان کرد و گفت: بیش از ۲۰ پروژه در منطقه تکمیل و آماده بهره برداری است.

به گفته محمدی بوستان کوهپایه، بوستان سرو سینی، مسیر تفرجگاهی مسگرآباد، پل مخصوص عبور موتورسکلت، میوه و تره‌بار اتابک، احداث مخزن بتونی، اجرا شبکه آب‌رسانی و آبیاری فضای سبز، نصب ۱۸ چشمه سرویس بهداشتی و ... از اهم پروژه های در دست احداث است. 

او یادآور شد: تعریض سه راه سیمان با مشارکت استانداری تهران در حال انجام است که با بهره‌برداری از آن، بعد از ۱۰ سال گره ترافیکی محور شرقی تهران رفع می‌شود و این محور می‌تواند تاثیر به‌سزایی در کاهش ترافیک غرب به شرق اتوبان امام رضا( ع) داشته باشد.  

محمدی با اشاره به این‌که منطقه ۱۵ در سنوات گذشته متناسب با کلان شهر تهران توسعه نیافته است، اظهار کرد: مناطقی که در حریم قرار دارند، مشکلات بیشتری دارند. منطقه ۱۵، ۱۶۵ کیلومتر حریم دارد و به واسطه این‌که در محور شرقی تهران قرار دارد، بسیار مهاجرپذیر است. از طرف دیگر به دلیل توسعه بیش از حد منطقه ۱۲ در سنوات گذشته و همین طور جانمایی ناصحیح گرمخانه خاوران، آسیب‌های اجتماعی بسیاری در این منطقه به چشم می خورد. 

او گفت: سرریز آسیب‌های اجتماعی منطقه ۱۲ را در غرب منطقه ۱۵ شاهد هستیم. ساکنین محله‌های رضویه و مشیریه از حضور وقت و بی‌وقت معتادان متجاهر در بزرگراه امام رضا(ع) و خاوران بسیار ناراضی هستند. باید بپذیریم معتادان متجاهر واقعیتی در کشور ما هستند و تا زمانی که تمام دستگاه‌های متولی وارد کار نشوند به نتیجه مطلوب نمی‌رسیم.

کد خبر 429686

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha