همشهری آنلاین: کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بیشتر نقاط کشور دیشب هوای زیر صفر را پشت سر گذاشتند، گفت: همدان با ۱۴ درجه زیر صفر سردترین نقطه کشور بود.

همدان

به گزارش ایلنا، مرتضی ضرابی با اعلام این خبر افزود: از ۳۱ مرکز استان دمای ۲۴ مرکز استان به زیر صفر رسید و همدان با ۱۴ درجه زیر صفر در رتبه اول قرار گرفت. ضمن اینکه دمای هوا در شهرکرد و اردبیل به ۱۱ درجه زیر صفر و زنجان به ۱۰ درجه زیر صفر رسید.

ضرابی گفت: هوای تهران شب گذشته به ۱۲ درجه زیر صفر رسید و همچنان هوای سرد در غالب نقاط کشور به ویژه در شب‌ها ماندگار خواهد بود.

وی با بیان اینکه دمای هوای تهران امشب به یک درجه زیر صفر خواهد رسید، گفت: بارش‌های برف صبح امروز در مناطقی از شمال شرق در نواحی استان‌های خراسان شمالی، رضوی به ویژه شهرهای بجنورد، قوچان، نیشابور و اسفراین گزارش شده است.

به گفته کارشناس‌سازمان هواشناسی فردا با خروج این سازمان از شرق کشور جوی آرام و پایدار را در اغلب نقاط کشور انتظار داریم که همین روند سبب افزایش آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی کشور خواهد شد.

وی اضافه کرد: روز سه‌شنبه با عبور موجی تازه شرایط برای بارش‌های پراکنده در بخش‌هایی از دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال شرق خوزستان و جنوب لرستان مهیا خواهد بود.

ضرابی گفت: امروز و فردا آب‌های خلیج فارس و تنگه هرمز مواج و متلاطم است.

کد خبر 429064

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha