چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مجموعه عکس‌های حمید جبلی در قالب نمایشگاه «ماسوله ۶۷» در نگارخانه آتبین برپا می‌شود تا یاد و خاطره «ای ایران» ناصر تقوایی را زنده کند.

حميد جبلي

به گزارش همشهری آنلاین، این نمایشگاه عصر جمعه ۲۸ دی آغاز به کار می‌کند و همزمان با افتتاحیه، کتاب عکس آن رونمایی می‌شود. جبلی درباره نحوه شکل‌گیری این مجموعه گفت: سال ۶۷ برای ساختن فیلم «ای ایران» همراه با آقای تقوایی به ماسوله رفتم اما تغییر فصل و شرایط آب و هوا مجبورمان کرد یک سال آنجا بمانیم. من گاهی عکاسی فیلم می‌کردم و روزهای دیگر دوربین همیشه همراهم بود و از فضاهای ماسوله عکس می‌گرفتم.

به گفته جبلی، کتاب «ماسوله ۶۷» چاپ شده و رونمایی آن روز افتتاحیه نمایشگاه انجام می‌شود. در نمایشگاه ۳۰ قطعه و در کتاب ۷۰ قطعه عکس ارائه شده است. بازیگر و کارگردان شناخته‌شده سینما و تلویزیون دستی هم در هنرهای تجسمی دارد. او که سال‌ها عکاس تئاتر بوده، نخستین نمایشگاه نقاشی خود «کابوس‌های شیرین» را سال گذشته در آتبین برگزار کرد که با استقبال فراوان و فروش همه آثار همراه بود.

جبلی پیش از این نمایشگاهی از عکس‌های خود را در کانادا برگزار کرده بود و این روزها آثاری از او در نمایشگاه گروهی سینماگران عکاس در لندن به نمایش است. نمایشگاه «ماسوله ۶۷» این هنرمند از ۲۸ دی تا ۹ بهمن در نگارخانه آتبین به نشانی خیابان ولی عصر، قبل از چهارراه پارک‌وی، کوچه خاکزاد، شماره ۴۲ برپا می‌شود.

کد خبر 428645

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha