مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: پدر آتش‌نشان شهید احسان جامعی از شهردار تهران درخواست کرد که بیمه آتش‌نشانان را اصلاح کند.

تشييع جامعي

 صبح سه‌شنبه ۲۵ دی در حاشیه تشییع پیکر آتش‌نشان شهید سید احسان جامعی، پدر این شهید در مراسم بدرقه فرزندش که در حیاط ساختمان شهرداری برگزار شد، در حالی که به شدت گریه می‌کرد به شهردار تهران گفت‌: به حرمت این روز بیمه آتش‌نشانان را درست و اصلاح کنید.

به‌ گزارش ‌ایسنا، او ادامه‌ داد: حداقل بیمه این آتش‌نشانان که این‌گونه با خطر و آتش سروکار دارند، را سخت و زیان‌آور کنید تا خیالشان راحت باشد.

پیروز حناچی، شهردار تهران از پیگیری محسوب‌شدن شغل آتش‌نشانی در زمره مشاغل سخت و زیان آور خبر داد.

پیروز حناچی در حاشیه تشییع پیکر آتش‌نشان شهید احسان جامعی گفت: امروز یکی از آتش‌نشان‌های زحمت‌کشی که در حین انجام ماموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمد را بدرقه می‌کنیم و ان‌شاء‌الله این فرد مورد رحمت خداوند قرار می‌گیرد.

شهردار تهران در مورد سرانجام بیمه سخت و زیان‌آور محسوب شدن آتش‌نشانان نیز، خاطر نشان کرد: بسیاری از آتشنشانان بیمه تکمیلی هستند، اما در حال پیگیری بیمه سخت و زیان‌آور آنها هستیم و این مساله را پیگیری خواهیم کرد.

او در مورد شهید خواندن آتش‌نشانان نیز ، گفت‌: در حال‌ پیگیری این موضوع هستیم.

پس از بدرقه پیکر شهید احسان جامعی از میدان حسن‌آباد تا خیابان بهشت، نماز این آتش‌نشان با حضور شهردار تهران ، رئیس شورای اسلامی شهر تهران و تعدادی از اعضا شورای اسلامی شهر تهران و آتش‌نشانان ایستگاه‌های مختلف در حیاط شهرداری تهران قرائت شد و پیکر این شهید برای تدفین به ورامین منتقل شد.

کد خبر 428505

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha