همشهری آنلاین: فیلم سینمایی «جعبه پرنده» به کارگردانی سوزان به‌یر و بازی ساندرا بولاک با ۲۶ میلیون تماشاگر به پربیننده‌ترین محصول تاریخ شبکه نتفلیکس در هفت روز اول نمایش تبدیل شد.

ساندرا بولاك در فيلم جعبه پرنده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسکرین، ۲۶ میلیون تماشاگر تریلر ترسناک «جعبه پرنده» مربوط به آمار شرکت نیلسن از تعداد بینندگان داخل مرزهای ایالات متحده آمریکا و کانادا بین روزهای ۲۱ تا ۲۷ سپتامبر است. این در حالی است که نتفلیکس میلیون‌ها مشترک در دیگر نقاط دنیا دارد و مدیران آن مدعی‌اند فیلم در همان هفته اول عرضه بیش از ۴۵ میلیون بیننده داشته است.

آمار ۴۵ میلیونی نتفلیکس مربوط به مشترکانی است که دست‌کم ۷۰ درصد «جعبه پرنده» را در تلویزیون‌ها یا دستگاه‌های دیجیتالی خود دیده‌اند. نکته جالب و عجیب در این میان رفتار مدیران نتفلیکس است که معمولا آمار تعداد بینندگان برنامه‌های خود را منتشر نمی‌کنند اما درباره «جعبه پرنده» به نظر می‌رسد داده‌های شرکت معتبر نیلسن هم ادعای آنها را درباره پربیننده‌ترین بودن فیلم تایید می‌کند.

سال گذشته در روزهای پایانی دسامبر شبکه نتفلیکس فیلم «درخشان» ویل اسمیت را در دسترس مشترکان خود گذاشت که روز اول ۵.۴ میلیون بیننده (در مقابل ۳.۵ میلیون بیننده روز اول «جعبه پرنده») داشت اما تماشاگران «درخشان» خیلی زود افت کرد و آمار آن در یک هفته اول به ۲۰ میلیون نفر رسید. از سوی دیگر، «جعبه پرنده» توانست در پایان هفتمین روز نمایش رکورد ۲۶ میلیون تماشاگر را به نام خود سند بزند.

بر اساس آمار نیلسن، میانگین تعداد تماشاگران روزانه «جعبه پرنده» در ۱۰ روز اول چهار میلیون بوده است و به این ترتیب تا نخستین روز سال ۲۰۱۹ حدود ۴۰ میلیون نفر آن را دیده‌اند. ۳۶ درصد تماشاگران فیلم در گروه سنی ۱۸ تا ۳۴ سال و ۵۷ درصد مخاطبان زن بوده‌اند.

«جعبه پرنده» داستانی آخرالزمانی دارد و درباره مادری است که برای زنده ماندن در یک دنیای ویروس‌زده تلاش می‌کند. در این دنیا هر کسی که به بیرون محل زندگی خود نگاه کند، به ویروسی وحشتناک مبتلا می‌شود و دست به خودکشی می‌زند. جان مالکوویچ و دانیل مکدانلد هم در فیلم بازی کرده‌اند.

کد خبر 427930

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha