پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به هدف‌گذاری پلیس برای تجهیز ۴۰ هزار البسه پلیس به دوربین گفت: ۸۷ درصد مردم از عملکرد پلیس پیشگیری رضایت دارند.

تجهیز لباس ۴۰ هزار پلیس به دوربین

سردار محمد شرفی در حاشیه همایش یک روزه فرماندهان پاسگاه‌ها و روسای کلانتری‌های انتظامی استان  زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:  هدف از برگزاری این همایش بررسی و ارزیابی عملکرد استانها در حوزه  کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، نظارت بر تحقق فرامین، ابلاغ سیاست‌ها و خط مشی‌ها و ابلاغ تدابیر و برنامه‌های آتی است.

شرفی دوربین‌دار کردن البسه  پلیس را از دیگر برنامه‌های پلیس پیشگیری در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها عنوان کرد و گفت: این اقدام سند محکمی برای قضاوت، تحقق عدالت و ابزاری  برای نظارت بر رفتار پلیس در مسیر حفظ حقوق شهروندی است.

وی با اشاره به هدف گذاری تجهیز ۴۰ هزار لباس پلیس به دوربین بیان کرد: در مرحله اول هزار عدد توزیع شده است و در مرحله بعد قصد داریم از دوربین‌های عینکی استفاده کنیم.  

 این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه ۱۵ هزار نفر از کارکنان پلیس در کلاسهای آموزشی تعالی رفتار شرکت کرده‌اند گفت: این امر منجر به افزایش رضایتمندی مردم  از عملکرد پلیس  شده و بر اساس پایش صورت گرفته ۸۷ درصد مردم از عملکرد پلیس پیشگیری رضایت دارند.

کد خبر 427343

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha