همشهری آنلاین: مسئول روابط عمومی اورژانس کاشان گفت: پنج نفر در تصادف تریلی با یک دستگاه خودروی سواری در آزادراه کاشان- قم جان باختند.

تصادف

فرهاد بابایی در گفتوگو با ایرنا افزود: یک دستگاه ال ۹۰ حدود ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه دیروز، ۹ دی، در آزادراه کاشان- قم، رو به روی مسجد شهدا در نزدیکی روستای سن سن، با یک دستگاه تریلی تصادف کرد که به علت شدت حادثه سه زن و دو مرد جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به حضور بموقع نیروهای امدادی در صحنه بیان کرد: یک مرد با بیش از ۶۰ سال سن در جریان این حادثه بشدت آسیب دیده که بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال یافته است. مسئول روابط عمومی اورژانس کاشان در مورد علت حادثه یادآور شد: بنابر مشاهدات، خودروی ال ۹۰ بشدت آسیب دیده که باید کارشناسان پلیس در این زمینه اعلام نظر کنند.

طول آزادراه کاشان- قم نزدیک به ۱۰۰ کیلومتر است و به گفته جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، ۶۶ نفر تنها از فروردین تا آبانماه امسال در این آزادراه جان خود را از دست دادند.

وجود سه نقطه حادثه خیز و فقدان روشنایی، دوربین‌های کنترل سرعت، تابلوها و چراغ‌های هشدار دهنده، مجتمع های خدماتی، مسیر دسترسی خودروهای امدادی و انتظامی، روکش آسفالت، نبود ماشین آلات سنگین و راننده ماهر هنگام بروز حادثه از جمله کاستی های بارز آزادراه کاشان- قم به شمار می‌رود.

این محور بخشی از آزادراه هفت به طول ۴۶۵ کیلومتر است که از تهران آغاز می‌شود و با عبور از استان قم، در اصفهان پایان می‌یابد.

کد خبر 427044

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha