همشهری‌آنلاین: مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران اعلام کرد: در آذرماه سال جاری، بیش از ۱۲۳ هزار عملیات و مأموریت انضباط شهری با همکاری شهرداری‌های مناطق و نواحی پایتخت انجام شده‌است. 

شهرداري

سید امیر فتاحیان در گفت‌و گو با شهرنوشت، با اشاره به عملیات شرکت شهربان در آذرماه سال جاری اظهار کرد: در مدت مذکور با همکاری شهربان و شهرداری‌های مناطق و نواحی، تعداد ۱۲۳ هزار و ۲۱۹ عملیات و مأموریت انضباط شهری در نواحی پایتخت انجام شده است.

او افزود: نکته قابل توجه در این خصوص آن است که برای چندمین ماه پیاپی، با سیاستگذاری شهربان و با حمایت شهرداری‌های مناطق و نواحی و نیز همراهی شهروندان، ماموریت‌های انضباط شهری در سه حوزه شهربان، حریم‌بان و معبربان بدون تنش و حاشیه انجام می‌شود. 

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران گفت: مأموریت‌های انضباط شهری در قالب‌های پیشگیری از تخلفات ساخت و ساز، نظارت، صیانت، رفع سدمعبر و رفع تخلف توسط مأموران انضباط شهری (شهربانان، حریم‌بانان و معبربانان) انجام می‌شود. از تعداد ۱۲۳ هزار و ۲۱۹ ماموریت، ۷۹ هزار و ۱۱۰ مورد مربوط به پیشگیری و یا رفع تخلف در حوزه ساخت‌وساز شهری، ۳۵ هزار و ۹۸۲ مورد مربوط به رفع سد معبر و تسهیل رفت‌وآمد شهروندان و ۸ هزار و ۱۲۷ مأموریت هم مربوط به رفع تخلف و صیانت از حریم تهران است.

کد خبر 427025

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha