همشهری آنلاین: ستاره هالیوودی و نماینده ویژه سازمان ملل در امور پناهندگان در یک گفتگوی رادیویی از آمادگی خود برای ورود به دنیای سیاست خبر داد.

آنجلينا جولي در برنامه راديو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از PA، آنجلینا جولی که به عنوان سردبیر مهمان در ویژه‌برنامه «امروز» رادیو۴ شبکه بی‌بی‌سی حاضر شده بود، در پاسخ به جاستین وب درباره احتمال ادامه فعالیت سیاسی خود گفت: «اگر ۲۰ سال پیش چنین چیزی از من می‌پرسیدید، فقط می‌خندیدم. واقعا نمی‌دانم. همیشه با خودم می‌گویم جایی می‌روم که به من نیاز داشته باشند. الان هم نمی‌دانم آیا آماده ورود به دنیای سیاست هستم یا نه.»

بازیگر ۴۳ ساله برنده اسکار که جدایی پرماجرایش از برد پیت مدت‌ها نقل محافل بود، در ادامه افزود: «راستش را بخواهید، دوست دارم جاهایی حضور داشته باشم که فکر می‌کنم می‌توانم تغییر ایجاد کنم. همین حالا هم می‌توانم با کمیساریای عالی پناهجویان سازمان ملل همکاری و برای کسانی کار کنم که به حضور مستقیم من نیاز دارند. وقتی بدون عنوان و جایگاه هم می‌شود کار کرد، ترجیح می‌دهم یک گوشه آرام بنشینم و به کارهایم برسم.»

جولی که گذشته‌ای پرماجرا داشته، در پاسخ به پیشنهاد مجری برنامه مبنی بر اینکه می‌تواند یکی از ۳۰ تا ۴۰ نامزد حزب دموکرات آمریکا برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ باشد، فقط با صدای بلند خندید. او با داشتن شش فرزند از پرکارترین بازیگران هالیوود است و البته خودش عقیده دارد با وجود کارهایی که در دوران نوجوانی و جوانی کرده، چندان تغییر نکرده است.

کد خبر 426795

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha