معاون عملیات نیروی انتظامی با اشاره به استمرار اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کشور افزود: در طول هفته گذشته پلیس 852 نقطه کشور را از وجود معتادان ولگرد و اراذل و اوباش پاکسازی کرد.

سردار اسکندر مؤمنی، معاون  عملیات نیروی انتظامی به پایگاه اطلاع رسانی پلیس، گفت: در این راستا 72 هزار قرص روان گردان و 61 هزار سی دی‌های غیراخلاقی نیز کشف و ضبط شد.

سردار مؤمنی همچنین از کشف 6 تن انواع مواد‌مخدر طی هفته گذشته خبر داد و تصریح کرد: کشف مواد‌مخدر طی این هفته نسبت به مدت مشابه سال قبل 12 درصد افزایش داشت.

وی در ادامه گفت: در هفته گذشته نسبت به مدت مشابه‌ سال قبل کشف مشروبات الکلی 55 درصد، شرارت 40 درصد، قتل 38 درصد، نزاع و درگیری 21 درصد، کیف قاپی 43 درصد و سرقت موتورسیکلت 39 درصد کاهش یافته است.

معاون عملیات نیروی انتظامی با بیان اینکه در مجموع در طول هفته گذشته در سطح کشور انواع سرقت‌ها 13 درصد کاهش داشته است، خاطر نشان کرد: در این مدت 76 درصد سرقت‌ها توسط پلیس کشف و ضبط شده‌اند.

وی با اشاره به استمرار اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کشور افزود: در طول هفته گذشته پلیس 852 نقطه کشور را از وجود معتادان ولگرد و اراذل و اوباش پاکسازی کرد.

سردار مؤمنی با تأکید بر اینکه استان‌های زنجان، همدان و قم در طول هفته گذشته بیشترین کاهش سرقت را داشتند، افزود: پلیس در طول هفته گذشته موفق شد‌ 330 هزار لیتر سوخت قاچاق و 652 قبضه سلاح غیرمجاز کشف و ضبط نماید.

معاون عملیات نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه شماره تلفن 110 پل ارتباطی مردم با پلیس است، اظهار داشت: در طول هفته گذشته 620 هزار نفر از هموطنانمان از طریق 110 با مأموران نیروی انتظامی در سراسر کشور ارتباط برقرار کرده  و مسائل و مشکلات خود را در حوزه امنیتی انتظامی مطرح کردند.

وی در پایان به اجرای طرح انضباط اجتماعی اشاره کرد و گفت: در طول هفته گذشته 9 هزار دستگاه موتورسیکلت متوقف و به پارکینگ‌ها منتقل شدند که 7 هزار دستگاه به‌دلیل نداشتن کلاه ایمنی بود.

کد خبر 42666

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز