یکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز، ۲ دی و فردا هوا پایدار خواهد بود اما از بعد از ظهر فردا برف و باران مناطقی از کشور را فرا می‌گیرد

برف

مدیر کل پیش‌بینی وهشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با مهر اعلام کرد: امروز یکشنبه و فردا دوشنبه در اغلب مناطق کشور جوی پایدارحاکم است که پیامد آن افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت است.

احد وظیفه افزود: از بعدازظهر فردا تا ظهر سه شنبه ابتدا برای استان های شمال غرب و سپس به تدریج ارتفاعات البرز و سرانجام شمال شرق کشور بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش‌ها به شکل برف خواهد بود.

وی ادامه داد: روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه افزایش نسبی دما، همراه با وزش باد در سواحل دریای خزر رخ می‌دهد و سه‌شنبه شرق کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان وزش باد شدید رخ خواهد داد که خیزش گرد و خاک در این مناطق دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: امروز و فردا و پس فردا مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس و همچنین شرق تنگه هرمز مواج پیش‌بینی می‌شود.

هوای تهران امروز کمی ابری تا نیمه ابری همراه با غبار محلی پیش‌بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت به ترتیب ۹ و یک درجه سانتیگراد اعلام شده است.

کد خبر 426283

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha