همشهری آنلاین: تار و بزرگ نمایش دادن تصاویر در اینستاگرام از سوی دارندگان گوشی‌های مدل جدید آیفون ایکس آر، آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس منتشر شده است

به‌روزرسانی جدید اینستاگرام برای کاربران آیفون مشکل‌ساز شد
به نظر می‌رسد که برخی از کاربران و دارندگان گوشی‌های جدید آیفون پس از دریافت به‌روزرسانی جدید اینستاگرام با مشکل مواجه شده‌اند.

به گزارش ایسنا، گزارش‌هایی مبنی بر تار و بزرگ نمایش دادن تصاویر در شبکه اجتماعی اینستاگرام از سوی دارندگان گوشی‌های مدل جدید آیفون ایکس آر ، آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس منتشر شده و موجب شده است که از دریافت این نسخه جدید و به‌روزرسانی شده اینستاگرام اظهار پشیمانی و نارضایتی کنند.

بر اساس اطلاعات سایت phonearena ، آن‌ها در وب سایت‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی به طرح این مشکل جدید پرداخته‌ و از اینستاگرام درخواست کرده‌اند که هرچه زودتر به این مشکل رسیدگی کرده و آن را با ارائه و انتشار یک نسخه به‌روزرسانی دیگر هرچه زودتر برطرف کند.

طبق گفته‌های این دسته از کاربران گوشی‌های جدید آیفون، آن‌ها بعد از دریافت به‌روزرسانی اینستاگرام هنگامی که وارد نیوزفید خود می‌شوند، نمی‌توانند به درستی تصاویر منتشر شده و به اشتراک گذاشته شده دوستان و مخاطبان خود را مشاهده کنند و این تصاویر یا بسیار تار و با وضوح بسیار پایین است و یا آنقدر زوم و بزرگنمایی شده که در عمل آن‌ها قادر نخواهند بود تصاویر موردنظر خود را ببینند.

اینستاگرام هنوز در پاسخ به این دسته از کاربران واکنشی نشان نداده است، اما به نظر می‌رسد که با بهره‌گیری از دانش متخصصان خود هرچه سریع‌تر به حل این مشکل خواهد پرداخت، بنابراین انتظار می‌رود که به‌زودی یک نسخه دیگر از به‌روزرسانی اینستاگرام در پلت‌فرم فروشگاه اینترنتی اپ استور قرار بگیرد.

کد خبر 426071

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha