همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آماده باش انتظامی و ترافیکی پلیس پایتخت برای شب یلدا خبر داد.

خرید میوه

سردار حسین رحیمی در گفتگو با ایسنا درباره تدابیر پلیس برای شب یلدا اظهارکرد: برای این شب پلیس طرح ویژه انتظامی و ترافیکی را در دستور کار خود قرار داده و مأموران ما تا پاسی از شب برای تأمین امنیت و آرامش شهروندان در آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه در حوزه انتظامی از چند روز مانده به شب یلدا آماده باش پلیس آغاز شده است، افزود: مأموران ما با حضور در اطراف مراکز خرید و گشت زنی در این مراکز اقدام به تأمین امنیت شهروندان خواهند کرد.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به تمهیدات ترافیکی پلیس برای شب یلدا نیز گفت: در این شب مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در آماده باش کامل بوده و نسبت به مدیریت و روانسازی ترافیک اقدام خواهند کرد.

سردار رحیمی با بیان اینکه حضور مأموران تا پایان شب یلدا ادامه خواهد داشت، درباره برگزاری جشن ها و مراسم‌های شب یلدا در برخی از کافی شاپ ها و واحدهای صنفی نیز گفت: اگر واحد صنفی بخواهد زمان بیشتری از حد مجاز فعالیت کند باید با پلیس اماکن هماهنگ کرده و مجوز مربوطه را دریافت کند، در غیر این صورت در شب یلدا نیز ساعت تعطیلی دیگر واحدهای صنفی مانند دیگر ایام سال است و این موضوع از قبل به تمامی واحدهای صنفی ابلاغ شده است.

کد خبر 425965

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha