مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: طرح هوشمندسازی مخازن و خودروهای حمل پسماندِ تر منطقه ۲ با حجت نظری، عضو شورای اسلامی شهر تهران رونمایی شد.

پسماند

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو، رسول کشت‌پور، شهردار منطقه ۲ با اشاره به ضرورت نظارت مستقیم و پایش دقیق خدمات شهری، سیستم هوشمندسازی مخازن پسماندتر در منطقه ۲ با هدف کنترل مستمر و از راه دور عملیات تخلیه و برداشت مخازن و چگونگی شست‌وشو اجرایی شد.

شهردار منطقه ۲ این طرح مهم را به‌عنوان یکی از ابزارهای دقیق پایش صحیح اجرا وظایف خدماتی شهرداری‌ها دانست و افزود: استفاده از این طرح که با نصب سنسورها هوشمند و تگ‌های RFID بر روی مخازن و ماشین‌های حمل پسماند اجرایی شده‌است ، در واقع  زمینه رصد صحیح را برای ناظرین، مدیران و شهروندان فراهم می‌آورد.

کشت‌پور همچنین یادآور شد: تعیین محل دقیق استقرار مخازن در هر معبر، تعیین مسیر و مساحت جمع‌آوری پسماند توسط ماشین‌آلات مکانیزه ارائه گزارش تعدد دفعات و تخلیه و شست‌وشوی مخزن به شهروند از جمله سرویس‌های قابل دسترسی در استفاده از این سیستم است.

گفتنی است در حال حاضر برای پایش شفاف تجهیزات به کار گرفته شده توسط پیمانکاران خدمات شهری و همچنین مدیریت عملیات نگهداشت شهر در سطح منطقه دو، از ۴۷۰۸ مخزن، ۵۰ درصد مخازن مجهز به تگ‌های RFID و همچنین تمامی ماشین‌آلات فان و مخزن‌شوی ناحیه یک مجهز به سیستم  reader شده‌اند که نظر به اهمیت موضوع مقرر شده‌است تا یک ماه آینده این پروژه در سطح منطقه ۲ تکمیل و گزارش‌های آنلاین آن متصل به سامانه صورت وضعیت الکترونیکی شود.

کد خبر 425876

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha