همشهری آنلاین: در فینال رقابت‌های ناین بال تیمی جشنواره ورزش‌های بیلیاردی، تیم جهان بیلیارد یک با برتری مقابل تیم بوشهر قهرمان شد.

زرعكاني - مقصود

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، رقابت‌های جشنواره ورزش‌های بیلیاردی در رشته ناین بال تیمی پیگیری شد و طی آن تیم جهان بیلیارد یک (علی مقصود – تختی زرعکانی) در مقابل تیم پارسه کرمان (حامد رضایی- محمدمهدی زاهدی - امیر مهدی‌پور) به برتری رسید و تیم بوشهر (مهدی اسماعیلی- داود پرچم- حیدر رحیمی) در مقابل تیم الماس شیراز (علیرضا وهاب – وحید باوی) پیروز شده و راهی مرحله فینال شدند.

در فینال هم تیم جهان بیلیارد یک با نتیجه 13 بر 6 مقابل تیم بوشهر به پیروزی رسید و مقام قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد. بدین ترتیب تیم جهان بیلیارد "یک" قهرمان شد، تیم بوشهر در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم باشگاه پارسه کرمان و تیم الماس شیراز به مقام سوم مشترک دست یافتند.

جشنواره ورزش‌های بیلیاردی در رشته‌های اسنوکر شش توپ انفرادی، اسنوکر پانزده توپ تیمی، اسنوکر شش توپ پیشکسوتان، اسنوکر شش توپ زیر ۲۱ سال، ناین بال انفرادی و ناین بال تیمی در دو بخش آقایان و بانوان سیزدهم تا بیست و سوم آذر ماه به میزبانی استان گیلان – بندرانزلی در حال برگزاری است.

کد خبر 425167

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha