سه‌شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: پنجمین نمایشگاه نقاشی‌های مریم حیدرزاده، ترانه‌سرا با نام «پس از آن همه حسرت» جمعه ۹ آذر در نگارخانه مژده افتتاح می‌شود.

نمايشگاه مريم حيدرزاده

به گزارش همشهری آنلاین، این هنرمند و ترانه‌سرا درباره نقاشی‌های تازه خود گفت: نمایشگاه شامل ۳۰ تابلو است که با تکنیک اکرولیک روی بوم در یک سال اخیر خلق شده‌اند و در قالب «پس از آن همه حسرت» به نمایش درمی‌آیند. سه و نیم ساله بودم که پس از یک عمل جراحی بینایی‌ام را از دست دادم و نقاشی هنری بود که همیشه عاشقش بودم و نمی‌توانستم به آن بپردازم. تا ۹ سال قبل که پس از آن همه حسرت با راهنمایی استادم آقای قاسمی‌زاده توانستم به سمت نقاشی بروم. رنگ‌ها و تصاویر در هاله‌ای از ابهام در ذهنم وجود داشت و همین کمک کرد تا بتوانم نقاشی کنم.

حیدرزاده درباره علایق طبیعت‌گرایانه‌اش در نقاشی هم چنین گفت: منشا این گرایش علاقه من به فصل پاییز است. در واقع پاییز سرآغاز رویکرد من به هنر نقاشی است. شعر هم ریشه در طبیعت و این زاویه نگاه ریشه در سلیقه و شعر من دارد. به همین خاطر برای بیان افکارم سمت طبیعت‌ رفتم. با آبرنگ شروع کردم و کم‌کم به اکرولیک رسیدم. دوست دارم در آینده با پاستل کار کنم، چون لطافتی که در آن وجود دارد مرا جذب می‌کند.

نمایشگاه نقاشی‌های حیدرزاده عصر جمعه نهم آذر در نگارخانه مژده به نشانی سعادت‌آباد، خیابان علامه شمالی، خیابان هجدهم شرقی، پلاک ۲۷ آغاز به کار می‌کند و تا ۱۶ آذرماه (غیر از شنبه) هر روز از ساعت ۱۲ تا ۲۰ به تماشاست.

کد خبر 423804

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha