همشهری آنلاین: پانزدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور مردان در رده سنی بزرگسالان که به میزبانی منطقه آزاد اروند و در شهرستان آبادان برگزار شد، با قهرمانی تیم "فارس" به پایان رسید.

تيم‌هاي دارت

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، این رقابتها با حضور ۱۱۲ دارت‌انداز از ۲۵ استان کشور و در قالب ۲۹ تیم در دو بخش انفرادی و دوبل به مدت دو روز در سالن مجموعه ورزشی شهید کارگر آبادان برگزار شد که در مجموع تیمی تیم فارس به عنوان نخست دست یافت، البرز در جایگاه دوم ایستاد و تهران در ردیف سوم قرار گرفت.

اما در مسابقات بخش انفرادی داریوش خورشیدی، عضو تیم ملی بزرگسالان کشورمان در فینال و در یک دیدار سخت و نفس‌گیر مقابل مهرداد سیفی، نوجوان خوش‌آتیه کشورمان و عضو تیم ملی جوانان دارت ایران از تهران به برتری رسید و ردای قهرمانی بر تن کرد، سیفی با شایستگی در جایگاه دوم ایستاد و محمدمهدی دهقان از تهران و رضا اکبری از مرکزی سوم مشترک شدند.

در رقابت‌های بخش دوبل تیم فارس متشکل از داریوش خورشیدی و شاهین حسینی قهرمان شد، تیم البرز متشکل از جلال مظفری و مصطفی فیروزی به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و تیم اصفهان متشکل از محمد هارونی و غفار احمدی به همراه تیم البرز متشکل از پارسا مقیمی و مهدی نوابی بر جایگاه سوم تکیه زدند.

کد خبر 423677

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha