همشهری آنلاین: فرمانده دانشگاه دافوس سپاه گفت: اگر مسئولان در دوره تحریم‌ها، انقلابی عمل کنند کشور با رشد روزافزون در همه عرصه‌ها مواجه خواهد شد.

بهرام حسینی مطلق

به گزارش ایرنا، سردارسرتیپ دوم پاسدار بهرام حسینی مطلق در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم(ع) اظهار داشت: در طول ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی هر بار دشمنان توطئه ای علیه ملت و کشور ایران چیدند که هر بار با شکست مواجه شدند.

وی یادآور شد: امروز کشور ایران توانسته با روحیه بسیجی و شهادت طلبی ملت بر دشمنان پیروز شود و همین پیروزی های پی در پی موجب خشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

فرمانده دانشکده و پژوهشکده علوم دفاعی (دافوس) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دفاع از حرم و شهید مدافع حرم امروز یک افتخار بزرگ برای ملت ایران به شمار می رود و دشمنان بدانند این افتخار در منطقه توسعه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: امروز کشور ایران از قدرت دفاعی ارزنده و تاثیرگذاری برخوردار بوده که این اقتدار به دلیل دارا بودن تفکر بسیجی و روحیه شهادت طلبی است.

سردارحسینی مطلق عنوان کرد: ایران به عنوان یک کشور اثرگذار در منطقه شناخته شده که بر همین اساس دشمن سعی دارد تا اقتدار و عزت ملت ایران را تضعیف کند اما هرگز موفق نخواهد شد.

وی با بیان اینکه حضور داعش در منطقه موجب اقتدار مقاومت شده است، گفت: آمریکا و همدستانش ادعا می کنند که با داعش می جنگند در حالیکه آنها در عمل از داعش حمایت می کنند.

فرمانده دانشکده و پژوهشکده علوم دفاعی (دافوس) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: کشورهای مدعی حقوق بشر در مقابل جنایات استکبار جهانی سکوت کرده اند و هیچ عکس العملی از خود نشان نمی دهند.

کد خبر 423478

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha