همشهری آنلاین: محققان دانشگاه هاروارد می‌گویند کودکان دچار اضطراب با مشکل در یادگیری مواجه هستند.

اضطراب بلند مدت بر ميزان يادگيري تاثير مي‌گذارد

به گزارش خبرنگار مهر، محققان دانشگاه هاروارد عنوان می‌کنند ترس و نگرانی می‌تواند بر مغز درحال رشد کودکان تاثیر گذارد.

محققان در بررسی‌های خود متوجه شدند فعالیت مکرر سیستم واکنش استرس بدن می‌تواند موجب اختلال در کارآمدی مدار مغز شود و در نتیجه منجر به مشکلات آنی و بلندمدت فیزیکی و روانشناختی شود.

محققان تاکید می‌کنند قراردادن کودکان در یک محیط بسیار ایمن می‌تواند به حفظ احساس امنیت، کنترل و پیش بینی‌پذیری آنها کمک کند.

کد خبر 423071

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =