معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۶ در گفت‌وگو با همشهری محله از ساخت پارکینگ برای بیمارستان‌های منطقه خبر می‌دهد.

شهر پاركينگ

او می گوید: «شهرداری برنامه‌ای برای تملک و ساخت پارکینگ ندارد و این کار با مشارکت مسئولان نهادها، سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف انجام می‌شود. در راستای همین طرح و با مشارکت و همکاری مسئولان مراکز درمانی، بیمارستان‌های منطقه صاحب پارکینگ می‌شوند.» به گفته «ولی نجاتی» پارکینگی با ظرفیت پذیرش روزانه ۳۰۰ دستگاه خودرو برای بیمارستان «قلب تهران» ساخته شده است و در اطراف این مرکز درمانی، شهروندان با کمبود فضای پارک خودرو مواجه نیستند.

او در ادامه از ساخت پارکینگ برای بیمارستان «امام خمینی» (ره) خبر می‌دهد: «یک پارکینگ طبقاتی نیز برای بیمارستان امام خمینی(ره) در حال ساخت است که با بهره‌برداری از آن به سرانه فضای پارک خودرو در منطقه افزوده می‌شود. بیمارستان «شریعتی» هم با توجه به موقعیت جغرافیایی و حجم مراجعه‌کنندگان نیاز به پارکینگ دارد، اما تاکنون مسئولان بیمارستان برای مشارکت در ساخت پارکینگ اعلام آمادگی نکرده‌اند.»

به گفته مسئولان شهری منطقه با ساخت بیش از ۱۰ واحد پارکینگ در مکان‌های تجاری، فرهنگی و اداری خیابان‌های آبان، وصال، آفریقا، بلوار کشاورز، شاهین، عسل، کوثر، فرصت و جنب هتل جهان، بار ترافیک معابر پر تردد منطقه کم شده است. معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه در پایان می‌گوید: «درهای پارکینگ‌های عمومی حافظ در تقاطع کریمخان‌ـ حافظ و لاله روبه‌روی هتل لاله، به روی عموم باز است و شهروندان می‌توانند از فضای آنها برای پارک خودروهایشان استفاده کنند.»

کد خبر 422908

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha