همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی استان فارس گفت: کودکی ۱۰ساله در شیراز گروگان گرفته شد که پس از عملیات تعقیب و گریز به صورت هوایی و زمینی، گروگان گیران کمتر از سه ساعت دستگیر شدند.

دستگيري

سردار سرتیپ دوم احمدعلی گودرزی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: امروز (چهارشنبه ۲۴ آبان) ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه سه گروگانگیر با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ سرویس مدرسه‌ای را در بلوار بعثت شیراز متوقف کردند و پسر بچه ۱۰ ساله را به گروگان گرفتند.

سردار گودرزی که خود فرماندهی این عملیات را بطور مستقیم در دست داشت ادامه داد: بلافاصله پس از این رخداد، عملیات مهار را ماموران پلیس بصورت زمینی و هوایی آغاز کردند.

وی اضافه کرد: در کمتر از سه ساعت خودرو گروگان‌گیران در ایست و بازرسی شهرستان نی‌ریز(در ۱۹۲ کیلومتری شرق شیراز) متوقف شد و هر سه آدم ربا دستگیر شدند و پسر بچه نیز آزاد شد.

گودرزی بیان کرد: پس از پایان این ماموریت کودک به همراه بالگرد به شیراز منتقل شد و هم اکنون این کودک، سالم و در اختیار نیروهای انتظامی است.

فرمانده انتظامی فارس اضافه کرد: جزئیات این ماجرا و هدف گروگانگیران در حال بررسی است.

سه روز پیش ( ۲۱ آبان) نیز چند نفر با بستن راه سرویس مدرسه در شهرستان ممسنی (غرب شیراز) یک دانش آموز را ربودند و گریختند. هنوز این گروگان گیران دستگیر نشده‌اند و از انگیزه آنان خبری در دست نیست.

کد خبر 422694

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha