همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام دستگیری ۱۳۰ نفر از دلالان ارز طی چهار روز اخیر، گفت:‌ خرید و فروش ارز در خیابان‌ها و چهارراه‌ها جرم است و پلیس به شدت با متخلفان برخورد می‌کند.

ارز

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه اجرای هجدهمین طرح رعد در این باره اظهار کرد: طی چند روز اخیر در چهار مرحله ۱۳۰ نفر از دلالان ارز را دستگیر کردیم و تقریبا همگی به زندان اعزام شدند.

وی تاکید کرد:‌ بانک مرکزی بنرهایی را در نقاطی از تهران از جمله بازار، چهارراه استانبول و منوچهری نصب و در آن تاکید کرد که هر گونه خرید و فروش ارز در خیابان‌ها ممنوع است. باز هم اعلام می‌کنیم که خرید و فروش ارز در خیابان‌ها و چهارراه‌ها جرم است و پلیس به شدت با متخلفان برخورد می‌کند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه دستگیری‌های اخیر در حوزه ارز تثبیت خوبی برای بازار ارز ایجاد کرده است، گفت: برخورد با مفسدین اقتصادی توسط پلیس در کنار دستگاه قضا با شدت دنبال می‌شود.

وی تاکید کرد : پلیس از صرافی‌های مجاز با تمام قدرت حمایت می‌کند و خرید و فروش ارز در صرافی‌های مجاز و بانک‌ها قابل قبول است. در غیر این صورت برخورد می‌کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان همچنین گفت: یک باند جاعلان اسکناس و سکه اخیرا دستگیر شدند.

کد خبر 422524

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
    0 0
    لطفا نرخ واقعی ارز را در جامعه رایج کنید و ارزش پول ملی راکه پایین آورده اید اعاده کنید.
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
    0 0
    شما را بخدا به این دولتمردان بگید دست از این مردو بکشن این همه اخلال گر اقتصادی راگرفتن چه شود بچز بنف دولت هم گشتن هم بردن بهاین سادگی وقتی ساطات سکه وارز چند ماهپیش گرفتن ان موقع سکه وارز چند بود بعد از ان مجدد 100 درصد افزایش قیمت یعنی کسی سواد انرا نارد که ازاین مسولین سئوال بشه یعنی......