پنجشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: همزمان با پایان ماه صفر، نمایش‌های جدید اجرای خود را در تماشاخانه ها و سالن‌های تئاتر تهران آغاز می‌کنند و با پایان یافتن پنج نمایش، باقی نمایش‌ها به اجراهای خود ادامه می‌دهند.

تئاتر

همزمان با پایان ماه صفر، نمایش‌های جدید اجرای خود را در تماشاخانه ها و سالن‌های تئاتر تهران آغاز می‌کنند و با پایان یافتن پنج نمایش، باقی نمایش‌ها به اجراهای خود ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، پایان ماه صفر زمان آغاز اجراهای جدید در سطح شهر تهران خواهد بود.
- نمایش «خروج ممنوع» به نویسندگی ژان پل سارتر و به کارگردانی گیتی قاسمی از ۲۰ آبان ماه تا ۱۹ آذر هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۸۰ دقیقه در تالار حافظ اجرا خواهد شد.
- نمایش «پروانه الجزایری» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی میثم گزی و نویسندگی پیام لاریان از ۱۸ آبان ماه تا ۴ آذرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در تئاتر مستقل تهران به صحنه خواهد رفت.
- نمایش «هیپنوگوژیک» به کارگردانی و بازی محمدرضا شریفی و علیرضا شریفی از ۱۸ تا ۳۰ آبان هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۴۰ دقیقه در سالن شماره ۱ خانه نمایش مهرگان به نمایش در می‌آید.
- نمایش «به صرف شام، بدون شیرینی» به کارگردانی سید صالح علوی‌زاده و نویسندگی سید علی میری ۱۸ آبان تا ۹ آذر هر شب ساعت ۱۹:۴۵ به مدت ۴۰ دقیقه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان اجرا خواهد شد.
- نمایش «محبوبه‌ها» به کارگردانی ژاله صامتی و نویسندگی نوشین تبریزی از ۲۳ آبان تا ۷ آذر هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۸۰ دقیقه در سالن شماره ۱ خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود.
- نمایش «سیزده» به نویسندگی و کارگردانی مهدی کوشکی از ۲۰ آبان تا ۱۰ آذر هر شب ساعت ۱۸ در تئاتر مستقل تهران به نمایش در می‌آید.
- نمایش «زمستان» به کارگردانی محمد نژاد و نویسندگی باقر سروش از ۱۸ آبان تا ۷ آذر هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۵۰ دقیقه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان اجرا خواهد شد.
- نمایش «آشغال مانده‌ها» به نویسندگی و کارگردانی نجلا نظریان از ۱۸ تا ۳۰ آبان هر شب در دو نوبت ۱۸ و ۱۸:۴۵ به مدت ۲۵ دقیقه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به صحنه خواهد رفت.

  • نمایش‌هایی که بر صحنه اجرا باقی خواهند ماند

- نمایش «آغاز فصلی سرد» به کارگردانی مارال قادری و نویسندگی سپیده خسروجاه تا ۲۵ آبان ماه هر شب ساعت ۱۸:۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه ماه حوزه هنری به صحنه می‌رود.
- نمایش «مادر مانده» به کارگردانی محمدحسین تفریشی و نوشته حمیدرضا آذرنگ تا ۲۵ آبان ماه هر شب ساعت ۲۱:۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه درعمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.
نمایش «چسب هایش» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا سجادیان تا ۲۵ آبان هر شب ساعت ۱۸:۴۵ به مدت ۶۰ دقیقه در تئاتر باران به نمایش در می‌آید.
- نمایش «ریل» به کارگردانی حمیدرضا خسروی لرگانی و نویسندگی علیرضا صادقپور (اقتباسی از کلفت‌های ژان ژونه) تا پایان آبان ماه هر شب ساعت ۱۷ به مدت ۴۵ دقیقه در تئاتر باران به نمایش در می‌آید.
- نمایش «هیاهو در خفقان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان آبگون تا ۲۵ آبان هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۵۰ دقیقه در خانه موزه استاد عزت الله انتظامی اجرا می‌شود.
- نمایش «صعصعه» به نویسندگی و کارگردانی بهرنگ بقایی تا شنبه ۲۶ آبان ماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۵۵ دقیقه در سالن شماره ۱ خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود.
- نمایش «تنها چیز قطعی» نوشته دانکن مک لین و به کارگردانی سعید شیشه‌گر تا ۲۷ آبان هر شب ساعت ۱۹:۴۵ به مدت ۵۰ دقیقه در سالن ۲ عمارت نوفل‌لوشاتو به نمایش در می‌آید.
- نمایش «سیزیف» به کارگردانی محمد برهمنی و نویسندگی صادق گلچین عارفی تا پایان آبان ماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود.
- نمایش «دلقک‌های غمگین» به کارگردانی مانلی حسین پور و نویسندگی علی حاتمی‌نژاد تا ۳۰ آبان ماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۵۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود.
- نمایش «استیو جابز» به نویسندگی و کارگردانی مهران رنجبر تا پایان آبان ماه هر شب ساعت ۲۰:۴۵ به مدت ۷۵ دقیقه سالن ۱ عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود.
- نمایش «عقیم» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معروفی تا ۳۰ آبان ماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۵۰ دقیقه در سالن کوچک تالار محراب اجرا می‌شود.
- نمایش «آهسته با گل سرخ» نوشته اکبر رادی و به کارگردانی هادی مرزبان تا پایان آبان ماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۹۰ دقیقه به صحنه تماشاخانه سنگلج می‌رود.
- نمایش «فاندو و لیز» نوشته فرناندو آرابال و به کارگردانی هوشمند هنرکار تا پایان آبان هر شب ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه در سالن شماره ۱ خانه نمایش مهرگان به نمایش گذاشته می‌شود.
- نمایش «باغ آلبالو» نوشته آنتوان چخوف و به کارگردانی قطب الدین صادقی تا پایان آبان ماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه شانو به نمایش در می‌آید.
- نمایش «قبس» به کارگردانی مسعود ترابی و نویسندگی شیما اسدی تا ۳۰ آبان هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۸۰ دقیقه در سالن شماره ۲ خانه نمایش مهرگان اجرا می‌شود.
- نمایش «دیوار» به نویسندگی غفور شکوری اصل و کارگردانی حامد رحیمی نصر و نادر علیمردانی تا پایان آبان ماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۶۵ دقیقه سالن سه پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.
- نمایش «تروما» به نویسندگی و کارگردانی افسانه ماهیان تا پایان آبان ماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۸۰ دقیقه سالن ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود.
- نمایش «حریق» به نویسندگی و کارگردانی افروز فروزند تا آذرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۱۰۴ دقیقه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی ایرانشهر به نمایش گذاشته می‌شود.
- نمایش «خاموشخانه» به نویسندگی و کارگردانی مهدی مشهور تا اوایل آذرماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه در سالن سایه تئاترشهر به صحنه می‌رود.
- نمایش «نقاشی اشر» به کارگردانی فریبرز کریمی و نویسندگی محمدحسین معارف تا یکم آذرماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۷۰ دقیقه در سالن قشقایی تئاترشهر به اجراهای خود ادامه می دهد.
- نمایش «کلفت ها» نوشته ژان ژنه و به کارگردانی علی‌اکبر علیزاد تا اوایل آذرماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در سالن اصلی مولوی به صحنه می‌رود.
- نمایش «جان گابریل بورکمان» نوشته هنریک ایبسن و به کارگردانی سعید کریمی تا اوایل آذرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۱۰۰ دقیقه در سالن اصلی تالار مولوی اجرا می‌شود.
- نمایش «خرس» نوشته آنتوان چخوف و به کارگردانی احسان ناجی و سحر پرتوی کیان تا آذرماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۴۵ دقیقه سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.

  • نمایش‌هایی که صحنه تئاتر را ترک می‌کنند

- نمایش «ملاقات مرد دوزخی» به نویسندگی و کارگردانی امیر امیری تا ۱۷ آبان ماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه تماشاخانه سرو اجرا می‌شود.
- نمایش «مکبث» نوشته ویلیام شکسپیر و به کارگردانی امین اکبری نسب تا ۱۸ آبان هر شب ساعت ۱۹ در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی به صحنه می‌رود.
- نمایش «روز پزشک» به نویسندگی و کارگردانی فرزام رنجبر تا ۲۰ آبان ماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۵۵ دقیقه در سالن کوچک تالار مولوی به نمایش در می‌آید.
- نمایش «نام‌ بُرده» به کارگردانی علی‌اصغر دشتی و نویسندگی کیوان سررشته تا ۲۰ آبان ماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۱۰۰ دقیقه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.
- نمایش «سرزمین سکوت» به کارگردانی مالک حدپور سراج و نویسندگی علی‌رضا حنیفی تا ۲۰ آبان هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۵۵ دقیقه در سالن استاد محمد پردیس تئاتر تهران اجرا می‌شود.

کد خبر 422060

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha