همشهری آنلاین: معاون اول رئیس جمهور با اشاره به این که عبور از شرایط پیش رو جز با همراهی مردم امکان‌پذیر نیست، گفت: باید با مردم صادقانه صحبت و شرایط کشور را تبیین کرده، البته این به آن معنا نیست که مردم را نگران کنیم.

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری،  در مراسم تکریم و معارفه وزرای پیشین و جدید صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: آخرین پرده نمایش ترامپ و همکارانش در آمریکا دیشب به صحنه آمد. در این شرایط مهم است که کشور را چگونه اداره کنیم. مسائل و تصمیم‌گیری‌ها در اداره کشور باید با دقت دنبال شود.

وی در ادامه افزود: آنچه حیاتی است این است که با مردم صادقانه صحبت شود چون مردم صاحبان اصلی کشور و انقلاب بوده و عبور از شرایط سخت پیش رو جز با همراهی مردم امکان‌پذیر نیست. ما به مشارکت و همکاری مردم نیاز داریم بنابراین شرایط کشور برای مردم دقیق تبیین شود. البته این بدان معنا نیست که مسائل نگران‌کننده را پمپاژ کنیم. آنجا که لازم نیست نباید مردم را نگران کنیم. باید نگرانی‌ها را در میان خود نگه داریم ولی هیچ موضوع دیگری هم نباید از مردم پنهان بماند.

جهانگیری با بیان این که ما از اول انقلاب روزهای سختی را پشت سر گذاشته‌ایم، بیان کرد: مردم باید ببیند مسئولان صادقانه برای عبور از مشکلات تلاش می‌کنند اگر مردم این را ببینند حتما به میدان می‌آیند و از هیچ کمک و فداکاری دریغ نمی‌کنند. ما به چشم خود فداکاری مردم در دوران جنگ تحمیلی را دیده‌ایم.

کد خبر 421114

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha