همشهری آنلاین: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: برای اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نیاز به ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش فارس، جمشید تقی‌زاده در نشست رؤسای کانون‌های بازنشستگی استان آذربایجان‌ شرقی اظهار کرد: برای اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نیاز به ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار است و امیدواریم با نگاه ویژه‌ای که دولت و در رأس آن رئیس‌جمهور به بازنشستگان دارند بتوانیم این کار را انجام دهیم.

وی افزود: امسال در بخش امور رفاهی نزدیک به ۲۰ درصد افزایش خدمات نسبت به سال گذشته داشتیم و کارهای خوبی انجام شده است.

تقی‌زاده ادامه داد: در بخش سفرها افزایش تعداد از ۱۰۰ هزار نفر به ۲۰۰ هزار نفر را داشتیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پرداخت وام و تسهیلات توسط این صندوق، گفت: در این بخش افزایش از ۳۰۰ هزار فقره به ۴۰۰ هزار فقره وام و افزایش سقف تسهیلات به ۵ میلیون تومان با کارمزد ۵ درصد را داشتیم و از این طریق ۲۰۰۰ میلیارد تومان در اختیار بازنشستگان قرار می‌گیرد.

افزایش حقوق بازنشستگان متناسب با شرایط اقتصادی و تورم موجود در جامعه، افزایش سقف بیمه پایه و تکمیلی و ارائه خدمات دندانپزشکی در بیمه تکمیلی تمام نهادها، واگذاری مراحل مختلف تورهای گردشگری به کانون‌های بازنشستگی، تکریم جایگاه بازنشستگان و پیگیری جدی همسان‌سازی حقوق از جمله درخواست‌هايي بود كه در اين نشست به مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ارائه شد.

کد خبر 420733

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha