همشهری آنلاین: مایکل مور کارگردان مستند «Fahrenheit ۱۱/۹» با انتشار تصویری در اینستاگرام خود از حضور متهم ارسال بسته‌های مشکوک، در راش‌های آخرین مستند خود خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از ولتور، مایکل مور کارگردان و مستندساز آمریکایی با انتشار تصویری در اینستاگرام خود از حضور سزار سایوک مظنون ارسال ۱۴ بسته مشکوک به چهره های مهم حزب دموکراتیک آمریکا و مخالفان شاخص دونالد ترامپ، در راش های مستند خود خبر داد.

بنا بر تصویر منتشر شده، سایوک می توانست بخشی از آخرین فیلم مستند مور یعنی «Fahrenheit ۱۱/۹» باشد، اما تصاویر او در تدوین نهایی حذف شده است. مایکل مور با انتشار این برداشت حذف شده در یوتیوب توضیح داده که این فیلم در گردهمایی حامیان ترامپ در فوریه ۲۰۱۷ گرفته شده است؛ جایی که سایوک و بقیه هواداران ترامپ در حال پایکوبی، از CNN می خواهند که حقیقت را بگوید.

مور در بخشی از توضیحات پست اینستاگرامی خود نوشته است: «دیدار اول تیم من با سزار سایوک مربوط به نامه ای در ۲۰ ماه پیش در ملبورن فلوریدا بود جایی که همایش «انتخاب مجدد ترامپ برای سال ۲۰۲۰»، فقط یک ماه بعد از گرفتن پست ریاست جمهوری توسط او در حال برگزاری بود.

من به اعضای تیمم سفارش کرده بودم که از ترامپ فیلمی نگیرند و فقط هواداران او را به تصویر کشند زیرا احساس می کردم بعد از یک ماه دیگر احتیاج به شنیدن حرفی از دهان ترامپ نداریم و هر چه را می خواستیم بدانیم شنیده ایم. آن کسانی را که باید می فهمیدیم، هموطنانی با روحی گمشده و جانی پر از خشم و خشونت بالقوه بودند که به راحتی با کوهی از دروغ و زهر تغذیه می شدند، جوری که گاهی فکر می کردیم آیا اصلا امکانی برای بیرون آمدن از این سیاهی هست؟

راش های مربوط به آقای سایوک هرگز به تدوین نهایی فیلمی که هم اکنون آخرین هفته اکران خود را از سر می گذراند راه نیافت، ولی من می خواهم آن را با شما به اشتراک بگذارم تا او را به صورت گذری در عمل ببینید. شما تصویر او را در روزهای اخیر در اخبار دیده اید. یک آمریکایی نرمال و معمولی، ولی این ها برای گذشته است. با این تصاویر می توانم به شما نشان دهم که او حالا تبدیل به چه چیزی شده است، مردی با استروئید اووردوز و با تلاشی برای از بین بردن آنچه از انسانیت در جانش مانده است.»

کد خبر 420505

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha