شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۸۵ - ۰۹:۰۷
۰ نفر

رقابت های جام یوفا پنج شنبه شب در شهرهای مختلف قاره اروپا پیگیری شد و طی آن اوساسونا در حالی که جواد نکونام را به طور کامل دراختیار داشت با تیم ترابوزان ترکیه در زمین حریف به تساوی دو بر دو رسید.

به گزارش سرویس ورزشی همشهری در این بازی والدو در دقیقه 21 و خوانلو در دقیقه 52 برای اوساسونا گلزنی کردند. در ادامه این دیدار کارادنیز ابتدا در دقیقه 55 اختلاف بازی را به یک گل رساند و سپس در دقیقه 88 بولوت با ضربه سر نتیجه را به تساوی بدل نمود.

نکته مهم در به ثمر رسیدن این گل این بود که ضربه کرنر در حالی روی دروازه اوساسونا ارسال شد که توپ از بیرون زمین به بازیکنان ترابوزان رسید و داور از این خطای آشکار حریف بی تفاوت گذشت. این بازی بواسطه محرومیت ترابوزان بدون تماشاگر برگزار شد.

در سایر بازی های حساس این جام پالرمو یک بر صفر وستهام را در انگلیس شکست داد. اینتراخت فرانکفورت چهار بر صفر بروندبی دانمارک را در هم کوبید. فنرباغچه دو بر یک از سد راندرس دانمارک گذشت.

المپیک مارسی یک بر صفر ملادا جمهوری چک را مغلوب کرد. لورکوزن در سوئیس مقابل اف.ث. سیون به تساوی بدون گل رسید. تیم بلکبرن نیز در یک بازی پرگل در زمین ردبول سالزبورگ به تساوی دو بر دو دست یافت.

شالکه قهرمان جام یوفا در سال 97 با یک گل از سد نانسی فرانسه گذشت. آژاکس آمستردام که از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف و به جام یوفا آمده است، پنج بردو در نروژ مقابل رایک استارت به پیروزی رسید.

کد خبر 4205

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز