همشهری آنلاین: بوروسیا دورتموند در هفته ۹ بوندس‌لیگا در مصاف با هرتا برلین تنها به تساوی دست یافت، اما همچنان پیشتاز جدول رده‌بندی است. بایرن مونیخ نیز با پیروزی ۲ بر یک مقابل ماینتس توانست فاصله خود با دورتموند را کاهش دهد.

  • فرایبورگ ۳ - بوروسیا مونشن‌گلادباخ یک

رقابت‌های هفته نهم بوندس‌لیگای آلمان شامگاه جمعه (۲۶ اکتبر/ 4 آبان) با دیدار سرخ‌پوش‌های فرایبورگ مقابل بوروسیا مونشن‌گلادباخ آغاز شد. فرایبورگی‌ها که از تیم‌های جوان و کم‌بودجه بوندس‌لیگا محسوب می‌شوند با تشویق هواداران خود توانشتند تیم پرقدرت مونشن‌گلادباخ را ۳ بر یک شکست دهند و سه امتیاز مهم به دست آورند. گلادباخ با این ناکامی فرصت مهمی را برای تثبیت جایگاه خود در رده‌های بالای جدول از دست داد.

  • فورتونا دوسلدورف صفر - ولفسبورگ ۳

سبزپوش‌های ولفسبورگ که در شش دیدار اخیر خود یا شکست خورده و یا به تساوی دست یافته بودند، سرانجام طلسم را شکستند و بار دیگر طعم پیروزی را چشیدند. "گرگ‌های" ولفسبورگ با پیروزی ۳ بر صفر مقابل میزبان خود، فورتونا دوسلدورف با سه امتیاز به خانه بازگشتند. دوسلدورف در پی این ناکامی همچنان در قعر جدول رده‌بندی به سر می‌برد.

  • هانوفر یک - آگسبورگ ۲

آگسبورگ نیز از تیم‌های موفق هفته ۹ بوندس‌لیگا بود. این تیم توانست میزبان خود، هانوفر را ۲ بر یک شکست دهد و با کسب سه امتیاز جای خود در رده‌های میانی جدول را استحکام بخشد. آگسبورگ تا دقیقه ۷۲ بازی ۲ بر صفر از هانوفر جلو بود. هانوفر در دقیقه ۷۲ با باز کردن دروازه مهمان فاصله خود را کم کرد، اما در نهایت نتوانست به گل تساوی دست یابد.

  • ماینتس یک - بایرن مونیخ ۲

بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی که در حال حاضر در رده دوم جدول به سر می‌برد، اين هفته توانست با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود، ماینتس بگذرد و فاصله خود را با صدرنشین جدول، بوروسیا دورتموند کم کند. گل پیروزی مونیخی‌ها در این مصاف را تیاگو، ستاره اسپانیایی این تیم در دقیقه ۶۲ به ثمر رساند.

  • بوروسیا دورتموند ۲ - هرتا برلین ۲

یکی از دیدارهای پرهیجان هتفه ۹ بوندس‌لیگا بعدازظهر شنبه میان زردپوش‌های بوروسیا دورتموند و پایتخت‌نشین‌های هرتا برلین برگزار شد. این دیدار که در حضور ۸۰ هزار تماشاگر انجام گرفت پس از ۹۰ دقیقه تلاش و جنگندگی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. دورتموند علی‌رغم این تساوی همچنان پیشتاز جدول رده‌بندی است.

دورتموندی‌ها که در هفته‌‌های اخیر چه در رقابت‌های ملی و چه در رقابت‌های اروپایی خوش درخشیده‌اند، در مصاف با برلین نیز در یک قدمی پیروزی قرار داشتند، اما در واپسین لحظات بازی گل تساوی را خوردند. سانچو، بازیکن دورتموند که هر دو گل تیمش را در دیدار با هرتا برلین به ثمر رساند، از جمله چهره‌های درخشان این بازی بود.

  • ديدارهاي باقي‌مانده

اما در چهار ديداري كه روز يكشنبه برگزار شد، هوفن‌هايم با 4 گل از سد اشتوتگارت گذشت، نورنبرگ و فرانكفورت به تساوي يك بر يك دست يافتند،‌ ديدار لايپزيگ و شالكه نيز بدون گل به پايان رسيد و در آخرين و پرگل‌ترين بازي هفته لوركوزن 6 بر 2 ميزبان خود وردربرمن را مغلوب كرد.

 

کد خبر 420427

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha