یکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: بالگرد مالک تایلندی باشگاه لسترسیتی انگلستان ساعتی پس از تساوی این تیم مقابل وستهم در حاشیه ورزشگاه کینگ پاور به زمین خورد و منفجر شد.

به گزارش همشهري به نقل از بي‌بي‌سي، تقريبا 90 دقيقه پس از پايان بازي تيم‌هاي لستر و وستهم در هفته دهم ليگ برتر جزيره كه با تساوي يك بر يك همراه بود، بالگرد مالك لستر به هوا برخاست و اندكي بعد در پاركينگ ورزشگاه كينگ پاور به زمين خورد. شاهدان از بروز يك مشكل فني در دم بالگرد خبر داده‌اند. بلافاصله پس از سقوط، انفجاري وحشتناك رخ داد و شعله‌هاي سركش آتش و دود ناشي از آن تمام محوطه را پر كرد.

گفته مي‌شود علاوه بر دو خدمه پرواز، ويچاي سريواداناپرابا و پسرش در بالگرد حضور داشته‌اند اما هنوز هيچ منبع رسمي تعداد و هويت قربانيان اين حادثه را تاييد نكرده است. ماجرا در پاركينگي اتفاق افتاد كه كاركنان باشگاه لستر از آن استفاده مي‌كنند. هر چند مشخص نيست بالگرد با خودروها يا افراد حاضر در پاركينگ هم برخورد داشته است يا نه. پليس لسترشاير دقايقي پس از سقوط بالگرد به محل حادثه رسيد و اوضاع را مديريت كرد.

سريواداناپرابا ميلياردر تايلندي است كه سال 2010 سهام لستر را خريد و سال 2014 باشگاه را به ليگ برتر رساند. پس از فقط دو سال حضور در بالاترين سطح فوتبال جزيره، لستر با پشتيباني مالي مالك تايلندي و هدايت كلوديو رانيري ايتاليايي به بزرگ‌ترين افتخار تاريخ 134 ساله خود رسيد و قهرمان ليگ برتر شد. از اين رو، سريواداناپرابا چهره‌اي بسيار محبوب در شهر لستر و بين بازيكنان و كارمندان باشگاه است.

مالك 60 ساله لستر تقريبا در تمام بازي‌هاي خانگي در ورزشگاه كينگ پاور حضور مي‌يافت و عصر شنبه هم شاهد بازي لستر با وستهم بود. او چهار فرزند دارد و معمولا با پسرش آياوات، نايب‌رئيس باشگاه به تماشاي بازي‌ها مي‌نشست اما گزارش‌ها حاكي است كه آياوات روز شنبه با پدرش به كينگ پاور نيامده بود. كسپر اشمايكل، فرزند مايكل اشمايكل كبير و دروازه‌بان لستر با چشمان گريان بيرون ورزشگاه ديده شده بود.

سريواداناپرابا فعاليت‌هاي تجاري خود را سال 1989 با راه‌اندازي يك فروشگاه در بانگوك آغاز كرد و به تدريج شركت خرده‌فروشي كينگ پاور را گسترش داد. با پيشرفت چشمگير قدرت كينگ پاور، سريواداناپرابا به پنجمين فرد ثروتمند تايلند تبديل شد و دارايي امپراتوري خود را به حدود چهار ميليارد پوند رساند. او سال 2010 با فقط 39 ميليون پوند لستر را خريد و معمولا پس از تماشاي بازي‌هاي خانگي با بالگرد اختصاصي به عمارت باشكوهش در لندن بازمي‌گشت.

کد خبر 420314

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha