همشهری آنلاین: دومین دوره مسابقات قهرمانی تور ایرانی جوانان و نوجوانان دختر کشور با قهرمانی الینا رحیمی در رده سنی نوجوانان و شیما صفایی در رده سنی جوانان خاتمه یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، این مسابقات از اول آبان ماه به مدت سه روز در کرمان پیگیری شد.

در بخش جوانان كه با 76 ورزشکار برگزار شد، در مرحله مقدماتی پینگ پنگ‌بازان در 25 گروه 3 و 4 نفره با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان نفرات اول و دوم به جدول حذفی 64 نفره صعود کرده و پس از قرعه‌کشی با حریفان خود در این مرحله به رقابت پرداختند. در پایان این مسابقات و پس از انجام 125 بازی، در فینال الینا رحیمی از آذربايجان غربی موفق شد با شکست 4 بر 1 فرناز اسکندری از خوزستان سکوی نخست این دوره از مسابقات را از آن خود نماید. فرناز اسکندری دوم شد، صبا سراجی از استان مرکزی و مبینا قورچیان از البرز در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

در مرحله مقدماتی بخش جوانان نیز 102 راکت به دست از استان‌های مختلف کشور در 32 گروه 3 و 4 نفره به رقابت با یکدیگر پرداختند و دو نفر برتر هر گروه به جدول حذفی راه یافتند که در پایان پس از انجام 177 بازی، در فینال شیما صفایی از همدان در مصاف با ملیکا عامرطاس از استان فارس موفق به پیروزی 4 بر 0 شده و بر جایگاه نخست ایستاد. عامر طاس دوم شد و مقام سوم مشترک به منا پورموسوی و پریناز حاجیلو از البرز رسید.

 

کد خبر 420193

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha