همشهری آنلاین: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: ۱۶ مهرماه همزمان با روز جهانی کودک و هفته ملی گرامیداشت کودک،بازدید به همراه کودکان تا ۱۲ سال از موزه‌ها و مجموعه‌های تاریخی و فرهنگی خراسان رضوی رایگان است.

خیام

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، ابوالفضل مکرمی‌فر با اشاره به بخشنامه ابلاغی از سوی مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول فرهنگی تاریخی کشور افزود: با توجه به موافقت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور، بازدید از موزه‌ها و مجموعه‌های تاریخی و فرهنگی وابسته به سازمان میراث فرهنگی کشور، رایگان است.

وی ادامه داد: در طول هفته گرامیداشت کودک، برنامه‌های فرهنگی و هنری و بازدید از موزه‌های استان، برای کودکان در نظر گرفته شده است.

مکرمی‌فر گفت: موزه خراسان بزرگ واقع در بوستان کوهسنگی مشهد، آرامگاه فردوسی و موزه توس، آرامگاه نادر و موزه نادرشاه، موزه مردم شناسی حرف و مشاغل شهرستان طرقبه و شاندیز (رباط ویرانی)، موزه های مردم شناسی و باستان شناسی گناباد، تربت حیدریه ،تربت جام، سبزوار، نیشابور ،قوچان، چناران، کلاتذیرای شهروندان به همراه کودکان است.

وی افزود: هم چنین سایت موزه‌های بندیان درگز و شادیاخ نیشابور ،آمادگی بازدید از تمامی کودکان علاقمند به همراه خانواده‌های آنان است.

کد خبر 418468

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha