همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی به اقدام برخی از گروه‌های ضد انقلاب در صدور فراخوان اعتصاب و تحریک بازاریان و صنوف واکنش نشان داد.

فرمانده نیروی انتظامی

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در حاشیه افتتاح هفدهمین نمایشگاه ایپاس با حضور در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه امروز با یاری مخترعین، پژوهشگران و دانشمندان کشورمان بیش از ۹۵ درصد تجهیزات و امکانات ناجا داخلی است و امیدواریم که به زودی بتوانیم صد در صد نیازها و امکاناتمان را از میان تجهیزات داخلی تامین کنیم.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه با وجود تمامی مشکلات و برخی تحریم‌ها بر روی پای خودمان ایستاده‌ایم، اظهار کرد: امیدواریم در آینده نیز همین روند ادامه داشته باشد و ما روی پای خودمان بایستیم.

سردار اشتری در پاسخ به سوال ایسنا درباره فراخوان‌های صادر شده از سوی برخی گروه‌های ضد انقلاب برای اعتصاب و تحریک بازاریان و ... اظهار کرد: بازاریان عزیز همواره مدافع انقلاب و جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند و این عزیزان به هیچ عنوان حاضر به ایجاد مشکل برای مردم و هموطنان خود نیستند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه در پیگیری‌های پلیس مشخص شد که اکثر این گروه‌ها در خارج از کشور هدایت شده و در فضای مجازی اقداماتی را انجام می‌دهند، گفت: با اقدامات پلیس برخی از این گروه‌ها شناسایی شده و آنها که در داخل کشور بودند، دستگیر شدند که برخوردهای لازم نیز با آنها صورت گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری اصناف و تمامی شهروندان مشکلات کنترل و حل و فصل شود.

سردار اشتری به اقدام برخی از مخلان نظم و امنیت در جلوگیری از حرکت و تردد کامیون‌های حامل بار و سوخت اشاره کرد و گفت: کسانی که در بین راه‌ها مانع حرکت خودروها می‌شوند، مصداق بارز فتاح الطریق بوده و قطعا باید بداند که همانطور که دادستان محترم اشاره کرد حکم سنگینی برایشان صادر شده و با آنان برخورد می‌شود.

وی افزود: ناجا نیز تعدادی از این افراد را شناسایی کرده و بخشی از آنها نیز دستگیر شده‌اند.

سردار اشتری به حادثه تروریستی اهواز نیز اشاره کرد و گفت: در این حادثه ماموران پلیس دو نفر از این تروریست‌ها را به هلاکت رساندند. تعداد زیادی از ماموران و سربازان ما نیز اقدام به نجات شهروندان کردند که ما آنها را شناسایی کرده و از آنان تقدیر کردیم.

وی افزود: تروریست‌هایی که این اقدام را انجام دادند، با انتقام ما روبرو شدند و باز هم باید منتظر پنجه فولادین جمهوری اسلامی باشند.

فرمانده ناجا در پاسخ به سوالی درباره برخورد با مخلان نظم و امنیت اقتصادی نیز گفت: یکی از سازمان‌های پیشتاز در شناسایی مخلان نظم و امنیت اقتصادی است و در این حوزه افراد متعددی را دستگیر کرده و به دستگاه قضایی تحویل داده است که امیدواریم با آنها برخورد شود. سردار اشتری درباره استفاده از تجهیزات نوین در مرز نیز گفت: از کارت‌کوپتر و پهبادها در مرز استفاده می‌کنیم و از این تجهیزات مدرن برای اشراف اطلاعاتی در گروه‌های تروریستی و مخلین نظم و امنیت بهره خواهیم برد.

وی درباره اینکه آیا تحریم تاثیری در حضور کشورهای خارجی در این نمایشگاه‌ داشته یا خیر نیز گفت: به حمدالله کشورهای بسیاری خواهان همکاری با جمهوری اسلامی هستند و اتفاقا به همکاری ما نیز نیاز دارند. بنابراین این نمایشگاه‌ها با قوت در حال برگزاری است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

کد خبر 417997

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha