سه‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۸۶ - ۰۵:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرویس پست صوتی شبکه هوشمند استان تهران به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

به گزارش موبنا محمد ابراهیمی نسب، مدیر شبکه هوشمند استان تهران با بیان این مطلب، گفت: با استفاده از صندوق صوتی این امکان برای مشترکان ایجاد می شود تا 10پیام 45 ثانیه ای در تلفن ثابت افراد ضبط و نگهداری شود.

وی بابیان این که ظرفیت پیام ذخیزه شده از طریق این سرویس بسیار محدود است، ادامه داد: شرکت مخابرات استان تهران درصدد افزایش ظزفیت این سرویس است.

ابراهیمی نسب تصریح کرد: کاربران این سرویس شبکه هوشمند از طریق رمز کاربری می توانند از مناطق مختلف و خط های گوناگون تلفن ثابت پیام خود را گوش کند.

وی با اشاره به این که این سرویس به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می گیرد، گفت: متاسفانه متقاضی استفاده از این سرویس در استان تهران بسیار کم است.

براساس همین گزارش مدیریت بر سرویس هوشمند پست صوتی امکان‌پذیر است و مشترک پس از برقراری ارتباط با سیستم و وارد کردن رمز عبور و فشار کلید 8 می‌تواند پیام خوش‌آمدگویی، رمز عبور، تنظیمات شخصی و یا طرز عمل سرویس را تغییر دهد. همچنین می‌تواند پیام‌های ضبط شده را به صورت اضطراری و محرمانه درآورد.

لازم به ذکر است پیام‌های اضطراری در هنگام شنیدن پیام‌ها در اولویت بوده و پیام‌های محرمانه قابل ارسال به شخص دیگر نخواهد بود.

کد خبر 41797

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز