همشهری آنلاین: دو حادثه رانندگی یکی در محور خور - طبس و دیگری در محور اردستان - مهاباد در استان اصفهان در مجموع چهار کشته و پنج نفر مصدم بر جا گذاشت.

 کشته شدن ۳ سرنشین پراید در تصادف جاده خور - طبس

به گزارش ايرنا، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز جمعه افزود: حادثه نخست ساعت 9 و 25 دقیقه بامداد امروز بین یک دستگاه تریلی و سواری پراید رخ داد که به محض اطلاع اورژانس 115 و واحد امدادی مربوط به محل حادثه اعزام شدند.

غفور راستین گفت: در این حادثه یک زن، یک مرد و یک کودک در دم جان باختند.

وی اضافه کرد: همچنین یک مرد در این سانحه رانندگی مصدوم که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه، به وسیله واحدهای امدادی اورژانس به مرکز درمانی شادن خور منتقل شد.

همچنین در حادثه دیگر بر اثر واژگونی پراید در محور اردستان - مهاباد چهار نفر مصدوم و یک نفر جان خود را از دست داد که به گفته راستین بلافاصله پس از اعلام حادثه اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و مصدومان را به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل کردند.

واژگونی خودرو یکی از معضلات محورهای ارتباطی جاده های کویری ایران به ویژه استان اصفهان است که باید برای رفع آن تدابیری اندیشید.

فوریت‌ های پزشکی شهرستان خور و بیابانک با برخورداری از چهار پایگاه و 21 نفر نیروی انسانی به صورت شبانه ‌روزی در حال ارایه خدمات به بیماران اورژانسی و مصدومان حوادث جاده ای است.
شهرستان کویری خور و بیابانک در 420 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.

کد خبر 416384

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha