همشهری آنلاین: روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از کسب رتبه نخست جشنواره ملی شهید رجایی به همراه لوح تقدیر رئیس جمهوری در دو محور شاخص‌های عمومی و اختصاصی خبر داد.

 وزارت دفاع

به گزارش ایرنا به نقل از وزارت دفاع، چهاردهمین جشنواره ملی شهید رجایی با حضور رئیس جمهوری، وزرا و مدیران دستگاه های اجرایی با شرکت 14 دستگاه برتر در سطح ملی و دستگاههای اجرایی در سالن اجلاس سران برگزار شد.

بر پایه گزارش روز دوشنبه وزارت دفاع، این وزارتخانه در شاخص های عمومی مشتمل بر 43 شاخص در محورهای توسعه دولت الکترونیک، اصلاح ساختار سازمانی، مدیریت سرمایه انسانی، شفافیت و مدیریت مالی، بهبود کسب و کار و ارتقای بهره وری، سلامت اداری، مسئولیت پذیری، پاسخگویی، استقرار نظام مدیریت و عملکرد توانست رتبه نخست را در سطح ملی کسب کند.

همچنین در شاخص های اختصاصی مشتمل بر 31 شاخص در محورهای تولید، فروش، تحقیقات و پژوهش نوآوری، ارتقای کیفیت، ارتقای منزلت و تامین اجتماعی، ساختار و سازمان، توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و دیپلماسی دفاعی، وزارت دفاع در بین سایر وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی مورد ارزیابی قرار گرفت که توانست در این حوزه نیز رتبه نخست را در سطح ملی به دست آورد.

بر اساس این گزارش، در لوح تقدیر رئیس جمهوری خطاب به امیر سرتیپ امیرحاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح آمده است: خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران؛ توفیقی سترک، در مسیر آموزه های بزرگ دینی و انقلابی و تداوم فرهنگ فداکاری و جهادی است که شهدای والامقام به عنوان میراثی ماندگار به یادگار گذاشته اند.

کد خبر 415994

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha