مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: بزرگترین برج پرچم ایران در بوستان طالقانی تهران همزمان با شب اول محرم در قالب ویژه‌برنامه «سلام بر محرم» سیاهپوش می‌شود.

پرچم یا خسین در تپه های عباس آباد

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از روابط عمومي شركت نوسازي عباس‌آباد، اين برنامه دوشنبه 19 شهريور با حضور جمعی از سران کشوری و لشگری، مسئولان مدیریت شهری، اعضای شورای اسلامي شهر تهران، فعالان مذهبی و نمایندگان هیات‌هاي مناطق 22گانه تهران همزمان با شب اول محرم به نشانه عزای سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) برگزار مي‌شود.

از جمله بخش‌هاي این ویژه‌برنامه اجرای کرنانوازی گیلان و سنج و دمام بوشهر است و در بخش اصلي آن پرچم 1056 مترمربعی (44 در 42 متر) یا حسین(ع) بر دستان نمایندگان هیئات مذهبی مناطق مختلف تهران تا برج پرچم حمل و با مداحی پیرغلامان اهل بیت نصب مي‌شود. صابر خراساني هم در اين برنامه شعر مي‌خواند.

اهدای شال عزای حسینی به نمایندگان هیئات مناطق 22گانه تهران به همراه سخنرانی واعظین برجسته پایان‌بخش ویژه‌برنامه سلام بر محرم خواهد بود. اين برنامه به همت شرکت نوسازی عباس‌آباد در شب اول محرم در بوستان طالقانی و گلزار شهدای این بوستان دوشنبه 19 شهریور ساعت 17:30 برگزار می‌شود.

برج پرچم بوستان طالقانی با ارتفاع 147 متر و 1056 متر مربع مساحت پرچم، بزرگ‌ترین و مرتفع‌ترین پرچم خاورمیانه و سومین برج دنیاست که سال 1391 افتتاح و در ضلع جنوب‌شرقی پل طبیعت واقع شده است. علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به بزرگراه حقانی، خیابان سرو، گلزار شهدای بوستان طالقانی مراجعه کنند.

کد خبر 415729

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha