مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون پیشگیری و ایمنی ساختمان سازمان آتش نشانی از شناسایی ۳ هزار و ۵۰۰ ساختمان پرخطر و میان خطر دولتی و ارسال دستورالعمل ایمنی خبر داد.

ساختمان‌های ناامن در تهران

محمود قدیری در گفت‌وگو با شهرنوشت با بیان این مطلب گفت: سازمان آتش نشانی به ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو که در بهمن سال گذشته دچار حریق گسترده‌ای شد، اخطار داده و در مهرماه همان سال دستورالعمل ایمنی را دریافت کرده بود.

وی افزود: متاسفانه سیستم‌های اداری به دلیل مراحل پیچیده در اجرای دستورالعمل‌ها کند هستند و اخطارهای سازمان آتش نشانی را جدی نمی‌گیرند، درحالی که با وقوع حریق علاوه بر آسیب مادی، خسارات جانبی هم ایجاد می‌شود.

معاون پیشگیری سازمان آتش نشانی با ابراز نگرانی نسبت به حریق مرکز اطلاعات ارگان‌های دولتی، عنوان کرد: هنگام حریق بخشی از سرمایه و اطلاعات مهم آن سازمان از جمله بایگانی از بین می‌روند، چنان چه این اتفاق در حریق ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو رخ داد.

قدیری با بیان اینکه در مورد ایمنی دیتا سنتر چندین بانک نگرانی‌هایی وجود دارد که دچار حریق هم شده‌اند، تصریح کرد: خوشبختانه اسناد پشتیبانی داشته‌اند اما اگر پشتیبانی نیز با مشکل مواجه باشد، آسیب‌ها جبران ناپذیر خواهد بود.

کد خبر 415252

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha