همشهری آنلاین: شهردار منطقه چهار تهران از احداث نخستین بیمارستان تخصصی در شمال شرق تهران خبر داد و گفت: این بیمارستان هزار تخت خوابی در فضایی به مساحت ۷ هکتار احداث می‌شود.

بیمارستان

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تهران، سید علیرضا حسینی یکی از عمده‌ترین مشکلات منطقه چهار تهران را کمبود سرانه‌های بهداشتی و درمانی عنوان کرد و گفت: با توجه به جمعیت بالغ بر یک میلیون نفری منطقه 4 و کمبود بسیاری از سرانه‌های بهداشتی و در کنار بسیاری از امکانات فرهنگی، ورزشی و مراکز تجاری در مقایسه با غرب و شمال تهران، عملیات احداث بیمارستان 1000 تخت خوابی در بزرگراه شهید بابایی کار قرار گرفت.

وی بهبود کیفیت زندگی شهروندان را وظیفه مدیریت شهری دانست و افزود: مدیران شهری نقش بسزایی در ایجاد سلامت جسمی و روانی شهروندان دارند، از این رو تلاش می‌شود با استفاده بهینه از امکانات موجود، در رفع کمبودها و افزایش سرانه سلامت آنان گام برداریم.

حسینی در ادامه به فعالیت‌های کانون پزشکان محلات 20 گانه منطقه چهار گفت: تعامل با آزمایشگاه‌ها به منظور توزیع داروهای خاص به بیماران کم درآمد، آموزش بهداشت دهان و دندان در مدارس، مساجد و سرای محلات، آزمایش در محلات محروم به منظور بررسی میزان کمبود ویتامین‌های مورد نیاز بدن در بین کودکان، بانوان، سالمندان و تعامل با بنیاد خیریه برکت و ... از مهمترین فعالیت‌های کانون پزشکان محلات است.

شهردار منطقه چهار در پایان افزود: در حال حاضر 7 بیمارستان، 11 پایگاه اورژانس و 16 کلینیک و درمانگاه در منطقه چهار فعال است که پاسخگو نیار شهروندان منطقه چهار نیست.

کد خبر 414734

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha