کارآگاهان جنایی در جریان بررسی جسدی که حوالی فرودگاه کشف شده بود، چند رقم از یک شماره تلفن را در کف دست مقتول پیدا کردند و بررسی همین چند رقم کافی بود تا آنها به مظنون شماره یک این جنایت برسند.

به گزارش همشهری، ساعت 9صبح روز 20تیرماه امسال به محسن مدیرروستا، بازپرس دادسرای امور جنایی تهران خبر رسید جسد مردی میانسال حوالی فرودگاه امام‌خمینی(ره) کشف شده است. جسد را یک راننده کامیون دیده و به پلیس خبر داده بود.

مقتول بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده بود و شواهد نشان می‌داد او در محل دیگری به قتل رسیده و پیکرش به آنجا منتقل شده است. متخصصان تشخیص هویت در جریان تن‌پیمایی از مقتول متوجه شماره تلفنی شدند که کف دست او نوشته شده بود. هرچند چند رقم از این شماره تلفن پاک شده بود اما چند رقم باقی مانده می‌توانست شاه‌کلید این پرونده جنایی باشد. به همین دلیل مأموران با استفاده از همین چند رقم تحقیقات خود را آغاز کردند.

چند روز از این حادثه می‌گذشت تا اینکه تیم ویژه‌ای از مأموران که روی همین چند رقم شماره تلفن متمرکز شده بودند توانستند به بقیه شماره تلفن برسند. این شماره متعلق به مردی ثروتمند بود که در غرب تهران زندگی می‌کرد. شواهد نشان می‌داد او پیش از این نیز با مقتول سابقه درگیری داشته است. به این ترتیب این مرد در عملیاتی ضربتی دستگیر شد اما در جریان بازجویی‌ها حاضر نشد دست‌داشتن در این جنایت را به گردن بگیرد.

در این میان همسر مقتول که برای پیگیری وضعیت شوهرش به تهران آمده بود نزد مأموران رفت و اطلاعات تازه‌ای در اختیار آنها گذاشت که ظن آنها را در مجرم‌بودن تنها مظنون پرونده تقویت می‌کرد. او گفت: چند روز قبل شوهرم از من خداحافظی کرد و گفت به تهران می‌رود. او گفت با متهم دستگیر شده قرار دارد و اگر تا چند روز دیگر به خانه برنگشت حتما برایش اتفاقی افتاده است. من هم چند روز صبر کردم و وقتی از شوهرم خبری نشد به تهران آمدم.

او ادامه داد: متهم از مدتی قبل با شوهرم اختلاف و درگیری داشت. مدتی قبل آنها با یکدیگر درگیر شده بودند و متهم به‌دلیل درگیری با شوهرم به پرداخت دیه محکوم شده بود. حتی متهم چندبار هم برای گرفتن رضایت سراغ شوهرم آمده بود تا اینکه این اتفاق افتاد.براساس این گزارش، هم‌اکنون متهم در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

کد خبر 414574

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha