همشهری آنلاین: تکواندوکار سنگین وزن تیم ملی ایران، در پایان مبارزات روز سوم به مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا رسید.

سعید رجبی

به گزارش ایسنا، در پایان سومین روز از رقابت‌های تکواندوی بازی‌های آسیایی 2018 جاكارتا، سعید رجبی تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم ایران با پیروزی در مبارزه فینال، به مدال طلای این مسابقات دست پیدا کرد.

هوگوپوش سنگین وزن ایران که با شکست ۱۱ بر ۷ تکواندوکار قراقستان راهی مبارزه فینال شده بود، در این مرحله به مصاف "دمیتری شوکین" ازبکستانی رفت و با حساب ۲ بر ۱ در راند طلایی پیروز شده و به مدال طلا رسید. رجبی برای رسیدن به فینال وزن ۸۰+ کیلوگرم، تکواندوکارانی از کره‌جنوبی، چین و قزاقستان را از پیش رو برداشته بود.

رجبی اولین طلایی تکواندو در بازی‌های آسیایی است.

اما در بخش بانوان، پریسا جوادی تکواندوکار وزن ۵۷- کیلوگرم تیم‌ ‌ملی ایران بود که در گام نخست به مصاف "مارژان تولپبرگنوا" از قزاقستان رفت. او با حساب ۱۰ بر ۱۵ نتیجه را واگذار کرده و از گردونه مسابقات کنار رفت.

همچنین زهرا پور اسماعیل که تکواندوکار وزن ۶۷+ کیلوگرم تیم بانوان ایران بود،‌ در مبارزه اول "اسوتلوا اوسیپوا" از قزاقستان را پیش رو داشت که با شکست ۳ بر ۶ مقابل این حریف، وداع زود هنگامی با بازی‌های آسیایی جاکارتا داشت.

کد خبر 414298

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha