همشهری آنلاین: پلیس رژیم صهیونیستی بار دیگر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به اتهام فساد مالی مورد بازجویی قرار داد.

 پلیس صهیونیستی از نتانیاهو به اتهام فساد مالی بازجویی کرد

به گزارش ايرنا به نقل از پایگاه خبری معا فلسطین، پلیس رژیم صهیونیستی از نتانیاهو در مورد پرونده فاسد مالی موسوم به پرونده «4000» بازجویی کرده است.

براساس این گزارش، بازجویی از نخست وزیر رژیم صهیونیستی حدود چهار ساعت طول کشید.

رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که این آخرین بازجویی از نتانیاهو در مورد پرونده 4000 خواهد بود.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پرونده 4000 متهم است که میلیون ها دلار تسهیلات مالی به «شاؤول الویچ» مالک شرکت «بِیزِک» در مقابل حمایت رسانه ای پایگاه خبری «واللا» متعلق به این سرمایه دار صهیونیست از وی و همسرش اهداء کرده است.

'ساره نتانیاهو' همسر بنیامین نتانیاهو نیز به همراه یک مسئول شرکت «بیزک» و یک مسئول سابق دولت و از نزدیکان نتانیاهو در مرکز پلیس بازجویی شدند.

نتانیاهو علاوه بر پرونده «4000» در سه پرونده دیگر متهم به فساد مالی است.

در همین حال «لیئات بن آری» دادستان ویژه مالیات و اقتصاد رژیم صهیونیستی نسبت به کندی روند بررسی پرونده فساد مالی نتانیاهو انتقاد کرد.

وی افزود: روند بررسی پرونده به ویژه بازجویی از نخست وزیری به کندی پیش می رود.

پلیس چند ماه قبل، از نتانیاهو در دو مورد بازجویی کرده بود: اول دریافت هدیه از بازرگانان که به 'پرونده 1000' معروف شده است و دوم که به 'پرونده 2000' معروف است چند مورد گفت وگو با 'ارنون موزس' ناشر روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحرونوت برای پوشش خبری بهتر از نتانیاهو، در مقابل شکایت از روزنامه 'اسرائیل الیوم ' است که رقیب یدیعوت احرونوت به شمار می رود.

نتانیاهو در پرونده دیگری متهم است که نزدیکانش در قرارداد خرید زیردریایی از آلمان ، حق کمیسیون دریافت کرده اند.

پلیس رژیم صهیونیستی پیش تر به صورت رسمی از دادستان این رژیم خواست تا علیه بنیامین نتانیاهو به اتهام دریافت رشوه و خیانت در امانت اعلام جرم کند.

مدت نخست وزیری نتانیاهو در سال 2019 پایان می یابد.

کد خبر 413882

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha