همشهری آنلاین: ارتش طی پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک و تهنیت گفت.

 ارتش

به گزارش خبرگزاری فارس، ارتش طی پیامی فرارسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک و تهنیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ»

روز خبرنگار، در حقیقت یادآور اراده عظیم مردان و زنانی است که برای بازگویی حقائق، پرچم اطلاع‌رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته‌اند.

روشنگری، بصیرت، تعهد، بیان حقائق، انتقاد منصفانه و سازنده، در نظر گرفتن مصلحت جامعه و نظام در چارچوب دین و اخلاق، تنها بخشی از آرمان‌های شهیدان عرصه اطلاع رسانی است که میراث عظیم اخلاق رسانه ای را برای قشر فرهنگ ساز و خدوم رسانه بر جای نهاده اند تا رسالت خویش را به نحو مطلوب تحقق بخشند.

خبرنگاران، دیده بانان صحنه شفافیت و سلامت اوضاع کشور هستند و رسالت خطیری بر عهده دارند و 17مردادماه سالروز شهادت سنگربان بی سنگری است که با تنها سلاح خود(قلم)، وحشی‌گری گروهک تروریستی طالبان را به تصویر کشید و با خون خود بر مبارزه با متعصبین دینی و افراط‌گرایی تاکید کرد بنابراین سالروز شهادت «محمود صارمی» صرفا یک واقعه تاریخی و مناسبت صنفی نیست بلکه چراغ راهنمایی است برای همه کسانی که به نوعی در حوزه مهم و راهبردی اطلاع‌رسانی درگیر هستند.

بی شک امروز که دشمن کمر بسته تا بتواند به وسیله پروپاگاندای رسانه‌ای ضمن تحقق اهداف شوم خود، موجی از مخالفت‌ها علیه جمهوری اسلامی را راه بیاندازد قطعا افسران جنگ نرم با اگاهی بخشی و انتشار اطلاعات صحیح و دقیق به مردم شریف ایران و جهان و و ترویج امید در جامعه با ارائه توانمندی‌ها و اقتدار نیروهای مسلح، در خط مقدم مبارزه با استکبار قرار دارند.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام اقلیم اندیشه و قلم و ارج نهادن به تلاشهای ارزنده تمامی سفیران آگاهی و امید، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیق روز افزون همگان را از درگاه حضرت حق مسئلت دارد.

کد خبر 412989

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha