همشهری آنلاین: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بزرگترین نعمتی که خدا به بندگان برگزیده اش عنایت می کند، «شهادت» یعنی بهترین انتقال از عالم فانی به عالم باقی است.

شهادت

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی در آیین گرامیداشت شهدای امنیت پایدار روستای دری مریوان و سایر شهدای گرانقدر سال 97 نیروی زمینی سپاه (نزسا) که با حضور سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، خانواده معظم شهدا، مسئولین لشکری و کشوری، ائمه جمعه اهل سنت و شیعه غرب کشور و شماری از کارکنان ارتش و نیروی انتظامی در حسینیه امام خمینی (ره) ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه برگزار شد، این مطلب را عنوان کرد.

وی گفت: بهترین کار در مجلس گرامیداشت شهدا، تنبیه، بصیرت، بیداری و التماس به درگاه الهی است برای اینکه خدا ما را از این فوض اعظم محروم نگرداند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: قرآن در مورد شهدا می گوید، شهادت عاملی است که قطعا انسان را به مقصد می رساند و شهید قطعا به مقصد رسیده است.

حاجی صادقی اضافه کرد: شهید بعد از شهادتش به همه دوستان، همسنگران و خانواده اش بشارت می دهد که شما نمی دانید که من به چه جایگاه و مقامی رسیده ام و در اوج خوشحالی به سرمی برم.

وی اظهار داشت: همه ما مدیون شهدا هستیم و در آیین گرامیداشت شهدا از آنها می خواهیم که برای ما دعا کنند؛ ما در مراسم گرامیداشت شهدا حاضر می شویم که در پرتو جایگاه رفیع شهیدان به حیات برسیم و زنده شویم.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: آرزو می کنم که خداوند سبحان ما را از وفاداران و ادامه دهندگان راه شهدا قرار دهد و مرگ ما را هم شهادت قرار دهد چرا که به فرموده پیامبر اسلام (ص) بهترین مرگ شهادت است.

در درگیری مسلحانه بامداد شنبه 30 تیر 97 در مرزهای شهرستان مریوان بین گروه های تروریستی و معاند با نیروهای نظامی کشورمان، 11 نفر شهید و هشت نفر نیز زخمی شدند که 10 نفر از آنها پاسدار پایوار و بسیجی و یک نفر نیز پاسدار وظیفه بودند.

این پاسگاه که در منطقه ای صعب العبور واقع شده است، توسط اعضای گروهک تروریستی هدف حمله قرار گرفت و در اثر شلیک گلوله، انبار مهمات آن منفجر شد، بیشتر نیروهای نظامی در اثر برخورد ترکش مواد منفجره انبار مهمات به شهادت رسیدند.

شهرستان مرزی مریوان در 130 کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است. استان کردستان دارای 220 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق است.

کد خبر 412856

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha