چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۸۶ - ۰۶:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: دومین بینال عکس ادیان توحیدی در نگارخانه شماره دو فرهنگسرای نیاوران افتتاح می شود.

روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران با اعلام این خبر گفت: این بینال با رونمایی «دومین کتاب سال بسم الله» گشایش می‌یابد. این کتاب با عنوان «... و به آغاز کلام» توسط موسسه مکعب هنر بر اساس آثار برگزیده «چهارمین جشنواره سراسری بسم الله» در 102 صفحه تمام رنگی گلاسه به صورت دوزبانه (فارسی انگلیسی) به زیور طبع آراسته شده است.

دومین کتاب بسم الله که از چاپ نفیسی برخوردار است علاوه بر کتابت های چشم انداز بسم الله، به تفسیر آیه مبارکه بسم الله نیز مزین است. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت علوم تحقیقات و فناوری و دانشگاه هنر در راه انتشار این اثر نفیس یاری داده‌اند.

پس از رونمایی کتاب بسم الله، دومین بینال عکس ادیان توحیدی با به نمایش گذاشتن 40 عکس راه یافته به بخش مسابقه آغاز به کار می‌کند. این 40 عکس از میان 1500 عکس رسیده به دبیرخانه بینال انتخاب شده اند که در مقایسه با نخستین دورۀ آن از 30 درصد کمی به لحاظ شمار آثار رسیده برخوردار است.

آثار این نمایشگاه را محمدرضا کمره ای، یدالله عبدی و امیرعلی جوادیان داوری کرده اند و سه عکس برگزیده جوایز نفیسی دریافت خواهند کرد. «مکعب هنر» به همه 45 اثر راه یافته به بخش مسابقه هدایایی اهدا می‌کند.

دومین بینال عکس ادیان توحیدی ساعت 18 پنج شنبه 20 دی 86 افتتاح شده و تا 22 دی 86 در نگارخانه شماره دو فرهنگسرای نیاوران دایر خواهد بود و علاقه مندان می‌توانند هر روز از ساعت 14 تا 19 از آن دیدن کنند.

کد خبر 41271

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز