چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مارک والبرگ در سخنرانی در مراسم سالانه بنیاد LEAP در یو سی‌ ال‌ ای از تجربیات خودش در زندگی برای دانش‌آموزان حرف زد.

سینما

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، مارک والبرگ که نامزدی اسکار را در کارنامه دارد و علاوه بر بازیگری به عنوان تهیه‌کننده و یک فعال موفق اقتصادی هم شناخته می‌شود در سخنرانی خود در مراسم سالانه بنیاد LEAP گفت همه اینها بدون مبارزه به دست نیامده است.

والبرگ در خاطراتش به سابقه همکاری با لئوناردو دی کاپریو هم اشاره کرد. این ۲ با هم در فیلم «خاطرات بسکتبال» در سال ۱۹۹۵ همبازی بودند.

والبرگ درباره این فیلم که شرح حال پنج بچه تا دوران جوانی‌شان است که از خلاف‌های کوچک، کارشان را شروع می‌کنند و بعد با مسایل مختلف روبرو می‌شوند، گفت: دی کاپریو مرا برای آن فیلم نمی‌خواست، من هم فکر نمی‌کردم او انتخاب درستی برای آن فیلم باشد.

این بازیگر که در برابر گروهی ۵۰۰ نفره از دانش‌آموزان دبیرستان و کالج صحبت می‌کرد، افزود: اما هر دوی ما باید یاد می‌گرفتیم که به هم احترام بگذاریم و این را یاد هم گرفتیم.

در این مراسم که یازدهمین مراسم سالانه لیپ بود، والبرگ بیان کرد که او و دی کاپریو در طول فیلمبرداری ان فیلم به یک پیوند رسیدند.

وی گفت: موضوع این حکایت، احترام و کسب راهی برای رسیدن به سطح بالای موفقیت است و این کلیدی است که بنیاد هم روی آن تمرکز کرده است.

بازیگر فیلم «کسب و کار ایتالیایی» از تجربه خودش و دستگیر شدنش در ۱۶ سالگی حرف زد که برایش به منزله یک بیدارباش بوده است.

وی گفت: آزادی را دوست دارم.

این بازیگر ۴۷ ساله از تلاش ۲۲ ساله‌اش در این مسیر حرف زد و گفت هرگز اشتیاق و گرسنگی‌اش را از دست نداد و این برایش ماراتونی بوده که در طول مسیر به یک نگرش روحی رسیده است.

در مقام یک سخنران او برای دانش آموزان از برنامه روزانه‌اش حرف زد و این که هر روز صبح ساعت ۳:۳۰ صبح از خواب بیدار می شود و کارش را با دعا شروع می‌کند و پس از آن به تمرین ورزشی می‌پردازد و بعد به کار روزانه‌اش مشغول می شود.

والبرگ بیان کرد که ورزش بخش مهمی از زندگی‌اش را تشکیل می‌دهد و برای مثال در پنج روز گذشته همه کارش انجام ورزش در سطوح مختلف بوده است.

وی از این تجربه هم حرف زد که وقتی برای اولین بار دستش شکست و او نمی‌توانست برنامه‌های روزانه‌اش را انجام دهد خیلی افسرده شده بود و این اولین بار بود که این حس را تجربه می‌کرد.

این نامزد اسکار  برای مسیری که در زندگی‌اش طی کرد و بیرون آمدن از دل شهر بوستون و رسیدن به هالیوود با هدف موفق شدن به این کنفرانس دعوت شد. وی به جز فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون در زمینه موسیقی نیز فعالیت دارد و مالک رستوران‌های «والبرگرز» همراه برادرهایش است. 

آنتونی هاپکنیز و پائولا عبدل خواننده نیز قرار است در طول هفته در این کنفرانس سخنرانی کنند.

والبرگ به زودی با یک فیلم تریلر - اکشن به نام «مایل ۲۲» دیده می شود که از ۱۷ آگوست راهی سینماها می‌شود.

کد خبر 411774

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha