همشهری آنلاین: دوین وید که برای آینده خود در ان‌بی‌ای تصمیم نگرفته، مورد توجه چند تیم از اتحادیه بسکتبال چین قرار گرفته است.

دواین وید

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، ستاره بسكتبال آمريكا كه سال گذشته فقط 2.3 ميليون دلار از بازي در تيم‌هاي كليولند كاواليرز و ميامي هيت در nba به دست آورد، ممكن است براي بازي در چين دستمزدي 25 ميليون دلاري بگيرد. مديران تيم ژنجيانگ گلدن بولز يك پيشنهاد 25 ميليون دلاري براي سه سال به ويد داده و مسئولان زينجيانگ فلاينگ تايگرز «يك قرارداد هيولا» روي ميز او گذاشته‌اند.

بازيكن 36 ساله هفته گذشته براي امضاي قرارداد با شركت توليد لباس‌هاي ورزشي لي-نينگ وارد چين شد و اين روزها مشغول گشت و گذار در اين كشور است. ويد كه از 2012 با برند معتبر لي-نينگ همكاري مي‌كند، روز چهارشنبه از كفش‌هاي تازه خود با نام وي آف ويد7 رونمايي كرد و قرار است بر اساس قرارداد تازه بيش از گذشته در برنامه‌هاي اين شركت چيني در چين و ديگر نقاط دنيا شركت كند.

ويد كه از دوستان نزديك لبران جيمز است، دو سال پيش براي نخستين بار در 13 سال گذشته از ميامي هيت جدا و راهي شيكاگو بولز شد. او ابتداي فصل قبل به لبران در كليولند پيوست و البته در ميانه‌هاي راه به هيت بازگشت. ويد در مجموع در 67 بازي از 82 بازي فصل عادي در جمع بازيكنان كاواليرز حضور داشت و آمار 11 امتياز و سه پاس گل را در ميانگين 23 دقيقه بازي به ثبت رساند كه پايين‌ترين آمار دوران 15 سال حضور در ليگ ملي بسكتبال آمريكا بود.

البته آمار ويد در بازگشت به تيم اول خود يعني ميامي هيت بسيار بهتر شد و او توانست در ميانگين 25 دقيقه حضور در پنج بازي مرحله حذفي مقابل فيلادلفيا به ركورد 17 امتياز و چهار پاس گل برسد. آخرين حضور ويد در رقابت آل-استار ان‌بي‌اي به سال 2016 بازمي‌گردد.

کد خبر 411756

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha