همشهری آنلاین: رادیو ورزش به پخش زنده رقابت‌های لیگ فوتسال و کشتی کلاسیک زنان با گزارشگری بانوان اقدام کرده است.

کشتی بانوان

سید غلامرضا میرحسینی، مدیر رادیو ورزش، در گفت‌وگو با ایسنا درباره اقدام رادیو ورزش بر پخش زنده مسابقات ورزشی‌ بانوان و توجه به جایگاه ویژه بانوان در حوزه ورزش با اعلام اين خبر، گفت: در گام اول لیگ فوتسال بانوان را پوشش خواهیم داد و با شروع مسابقات کشتی کلاسیک بانوان، پخش این مسابقات هم با بانوان گزارشگر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

او سپس از راه‌اندازی کانال دوم رادیو ورزش خبر داد و یادآور شد: با راه‌اندازی کانال دوم رادیو ورزش، پخش دیگر مسابقات ورزشی بانوان را نیز متناسب با اولویت و اهمیت رشته‌ها در دستور کار داریم.

میرحسینی از تولید و پخش برنامه‌های جدید در حوزه ورزش بانوان در این شبکه خبر داد و گفت: "بانوی قهرمان" عنوان برنامه جدیدی است که از ۳۰ تیر ماه پخش آن از شبکه ورزش آغاز خواهد شد. این برنامه با پرداختن به جایگاه بانوان در حوزه ورزش و کسب مقام و همچنین نقش خانواده به ویژه مادران در این قهرمانی پخش خواهد شد. بانوی قهرمان هر روز ساعت ۱۶:۴۵ به روی آنتن رادیو ورزش خواهد رفت.

اقدام رادیو ورزش در حوزه بانوان منجر به شکل‌گیری توافق با رییس فدراسیون فوتبال و کشتی شده است. بر اساس تفاهم صورت گرفته مقرر شده است فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان به صورت زنده از رادیو ورزش گزارش شود. پس از پوشش مسابقات فوتسال، پوشش مسابقات کشتی کلاسیک بانوان نیز در دستور کار رادیو ورزش قرار گرفته است.

کد خبر 411100

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha